FANDOM

Gametitle-FNV HH

Сіль на Рани (англ. Salt-Upon-Wounds) — персонаж Honest Hearts, антагоніст доповнення, військовий вождь племені Белоногих.

Біографія Редагувати

« Війна — це все, що він знає. Все, що є у нього, що є у його племені, було отримано насильством, набігами, мародерством. »

Деніел про Сіль на Рани

Сіль на Рани народився в дикунському племені Белоногих, який жив у Юті в околицях Великого Солоного озера. Не вміють навіть готувати і полювати, Белоногие добували все, що їм потрібно, здійснюючи набіги на інші племена і щодо цивілізовані співтовариства.

У 2281 ріку Сіль на Рани, будучи військовим вождем племені, уклав союз з Легіоном Цезаря. В якості вступного випробування Цезар наказав Сіль на Рани знищити місто Нью-Ханаан і винищити всіх його жителів, мабуть, в якості помсти Джошуа Грехему. Місто було зруйноване, і Сіль на Рани наказав посипати його околиці сіллю, щоб там ніколи нічого не росло.

Однак Нью-Ханнаниты були передбачливим народом, і багато хто з них зуміли втекти. Белоногим довелося переслідувати їх — інакше вступне завдання виявилося б провалено і, не маючи навичок виживання, вони б вимерли за одне покоління. Їм вдалося вистежити групу Нью-Ханаанітів на чолі з Деніелом, знайшли укриття в каньйоні Зайон, і сам Сіль на Рани прибув туди, щоб розправитися з ними.

Образ Сіль на Рани Редагувати

« Він різник. Повір мені, я знаю про безбожному полум'я, що горить у його серці. »

— Джошуа Грехем про Сіль на Рани

Інші персонажі відгукуються про Сіль на Рани, як про жорстоке і кровожерливого людину, відзначаючи, що він воліє не командувати Белоногими, а особисто битися і вбивати супротивника.

Судячи з його нечисленним реплік, Сіль на Рани — турботливий вождь свого племені і гордий воїн, який прагне знайти сильного ворога.

Сіль на Рани побіжно говорить по-англійськи[1], але у нього сильний акцент, і він часто порушує правила синтаксису.

Сіль на Рани в Honest Hearts Редагувати

« Дурний приходец — ти краще Білих Ніг, ти думати? Від моє спис ти померти! »

— Сіль на Рани

Кур'єр може дізнатися про Сіль на Рани від Джошуа Грехема, Деніела і Недремлющей Хмари і зустріти його самого у фіналі основної сюжетної лінії доповнення.

May my Hand Forget its Skill
Якщо Кур'єр підтримав бажання Деніела евакуювати Скорботних з Зайона, він зустріне Сіль на Рани біля входу в тунель Пайн-Крик. Дикун сам заведе розмову, коли Кур'єр наблизиться[2]: він буде загрожувати і нападе, якщо Кур'єр не зупинить його («Красномовство» 75) і не переконає, що Белоногие розгромлені, що він повинен відступити, щоб відновити плем'я, або що Тужать — негідні противники. Погодившись, Сіль на Рани піде[3].
O Daughter of Babylon
Якщо Кур'єр підтримав бажання Джошуа повісті Скорботних і Мертвих Коней в бій проти Белоногих, він виявить Сіль на Рани схопленим у полон Джошуа. Грехем буде збиратися стратити вождя, і той буде просити Кур'єра відрадити його. У розмові з Сіль на Рани Кур'єр може погодитися і завести розмову з Джошуа, або дати йому та його підлеглим можливість померти в бою. У діалозі з Грехемом Кур'єр може переконати його відпустити Сіль на Рани («Красномовство» 65, 90), дати йому померти в бою, або дозволити стратити його.

Сіль на Рани носить звичайну броню Белоногих, унікальний шолом і озброєний унікальним силовим кастетом. Також у нього є «Темний дурман», яким він уміє користуватися.

Сіль на Рани в кінцівках Редагувати

Сіль на Рани не має власної кінцівки, але розповідає про долю Белоногих. Від того, вбив або відставив живих його Кур'єр, залежить кінцівка Скорботних.

Після завершення сюжетної лінії Honest Hearts Кур'єр виявляється у південного проходу. Там він може знайти ящик, в якому лежать унікальні речі з доповнення, у тому числі маска і силовий кастет Сіль на Рани.

Поява Редагувати

Сіль на Рани з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.

Примітки Редагувати

  1. Єдина з Белоногих, хто говорить по-англійськи в грі.
  2. Кур'єр може напасти на Сіль на Рани здалеку.
  3. Кур'єр може напасти на нього, поки він йде.

Баги Редагувати

Іноді Сіль на рани стає безсмертним (коли його взяли в полон). Цей баг ніяк не лікується, так що перемогти його в чесному бою не вийде, але можна дозволити Грехэму стратити його (він зробить 3 пострілу в голову, кулі пройдуть наскрізь і потраплять в землю, не вбивши його), але отримати дублікат маски і кастета чесним шляхом не вийде.

Антагоністи