FANDOM

Gametitle-FO4 FH

Сховище 118 (англ. Vault 118) — локація Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Сховище 118 — єдине Сховище на Остріве. Перебуває під готелем «Кліффс Едж». Потрапити у Сховище можна двома способами. У гавань Фар-Харбор прийде робот «Міс Няня» Перл і попросить Вцілілий розслідувати вбивство одного з мешканців сховища. Якщо Вижив погодиться, розпочнеться квест «Смерть мозку», і Перл поведе його в Сховище. Другий варіант — самому піти в Сховище і поговорити з Максвеллом.

Соціальний експеримент Редагувати

В даному Сховище повинні були бути побудовані два крила: перше — для вищих верств суспільства (голлівудські актори, бізнес-магнати, вчені і т. д.) і друге — для нижчих шарів суспільства. Друге крило так і не було побудовано, і Сховище було використано за його прямим призначенням. Експеримент так і не розпочався. Експеримент полягав у тому, що повинні були зіткнутися два різних класи товариства в одному місці. «Волт-Тек» повинні були дізнатися, що станеться після їх зіткнення лицем до лиця, але через припинення фінансування проекту і розтрати, а також початку ядерної війни, друге крило для нижчих класів суспільства так і не було закінчено.

Подальше життя сховищаРедагувати

Крім декількох вчених, тут був ще тільки один співробітник «Волт-Тек» — Доглядач сховища. Всім іншим займалися роботи, щоб звести до мінімального шанс конфлікту під час експерименту. Цим також пояснюється наявність великої кількості рівневих протектронів.

Планування Редагувати

Являє собою багато оздоблений і чудово зберігся готель, але верхні яруси постраждали від часу. Входу в Сховище цілих два: неробочий вантажний ліфт, аналогічний по конструкції входу в Сховище 111, і класичний підземний вхід з дверима-шестірнею. В останній веде пасажирський ліфт з наземних приміщень готелю. Вантажний ліфт веде на темну, покинуту багаторівневу парковку, призначену для машин мешканців Сховища. Один з гаражів веде в невелику печеру з екскаватором і тупиковий коридор, не з'єднується з основним Притулком — мабуть, саме тут йшло будівництво другого крила для бідних. Класичний підземний вхід спочатку буде закритий. Вижив повинен погодитися з інтеркому, що він саме той детектив, якого викликали мешканці, після чого двері відчиняться. Розгалужене і повне Робомозків Сховище чудово збереглося. Нижні яруси не поступаються в цьому відношенні навіть особняка Каботов. Однак верхні давним-давно ніким не використовуються (крім лабораторії гідропоніки, де один Містер Помічник досі вирощує овочі, хоча роботам вони не потрібні). Тут же знаходиться кабінет Доглядача — єдиної людини в цьому Сховище після рішення мешканців стати роботами. У комп'ютері Доглядача знаходиться зачіпка до справи, яка бажає розслідувати Максвелл. Для багатих мешканців Сховища були створені всі умови для розкішного житла та дозвілля. До їх послуг — концертний зал, штучний пляж з чистою водою, власна кіностудія, більярд. Логіка підказує, що інше крило Сховища повинно було кардинально відрізнятися і не мати всього вищепереліченого.

Мешканці Сховища Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Сховище 118 з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

За лаштунками Редагувати

Сховище 118 — це перше Сховище у серії ігор Fallout, що з'являється в офіційному додатку.

Баги Редагувати

  • Повертаючись з Сховища 118 в готель, гравець може застрягти в ліфті: ліфт буде дуже довго (10-20 хвилин) підніматися. Виправити ситуацію може перезавантаження гри. На складності Виживання можна поспати всередині сховища перед виходом з нього, щоб зробити зберігання, після цього перезапустити гру, і тоді ліфт не зависне.

Галерея Редагувати