FANDOM

Gametitle-VB

Супутникова тарілка (англ. Twin Mothers Dish) — локація Van Buren.

Опис Редагувати

Це мала радіорелейна станція, покинута після війни. Головна кімната містить комунікаційне і відстежує обладнання супутникової тарілки. Бічна кімната містить ліжка і малу зону відпочинку для команди. В іншій кімнаті знаходиться термоядерний реактор і система резервних батарей. Ще одна кімната містить механізм, передвигающий тарілку до заданими координатами. В даний час станція знаходиться в жалюгідному стані. Реактор не працює і харчування переведено на резервні батареї.

Розташування Редагувати

Станція розміщена на плато над каньйоном, які служать домом для племені Матері-близнюки. До неї можна потрапити через вузьку печеру в стіни каньйону, розміщеної у заборонених землях. Вхід в печеру захований за хитро розставлених камінням. Вони розміщені таким чином, щоб створити ілюзію частини стіни каньйону. Якщо підійти під правильним кутом, вхід стає добре видно.

Плем'я не знає про тарілці, оскільки доступ до неї розміщений у заборонених землях і добре прихований.

Стан Редагувати

Заряд батарей, які живляться від сонячних панелей на даху, низький і не може тримати станцію в робочому режимі. Огляд сонячних панелей виявить, що вони покриті піском і брудом. Очищення панелей дозволить зарядити батареї на повну потужність за двадцять чотири години освітлення сонцем.

Призначення Редагувати

Після того, як станція повернеться в робочий стан, термінал видасть попередження «Втрачений джерело сигналу». В'язень не зможе змінити положення тарілки, оскільки комп'ютер запитає коди, що підтверджують повноваження.

Ця тарілка була використана Діаною для захоплення контролю над ZAX-29 у Сховище 29.

Використання Редагувати

В'язень зможе підірвати тарілку, щоб закінчити правління богині Діани.

Однак набагато пізніше він зможе використовувати тарілку для перезавантаження супутника на орбіті Землі, що дасть йому більше часу на виконання інших завдань.

Квести Редагувати

  • Виявити супутникову тарілку: потрапивши в Сховище 29, В'язень може поговорити з комп'ютером ZAX-29 і переконати його розповісти про джерело наказів.
  • Знайти Розплідник: привівши станцію в порядок, В'язень може дізнатися, що тарілка спрямована на невідомий об'єкт на південно-сході[1].

ПояваРедагувати

Супутникова тарілка повинна була з'явитися у Van Buren.

Примітки Редагувати

  1. Згідно карта світу Van Buren, Розплідник знаходиться на північному заході від Сховища 29. Невідомо, чия це помилка.

Шаблон:Navbox Матері-близнюки