FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2

Супровід караванів — повторювані невідзначені квести у Fallout та Fallout 2.

В різних містах, крім основних і додаткових квестів, існує супутня можливість заробітку — супровід караванів. Каравани перевозять золоту й уранову руди, наркотики, зброю, воду, припаси та інше по місцевостям, повним небезпек, і власникам вантажів потрібна додаткова охорона, в яку можна записатися. Виходець з Сховища або Обраний отримують оплату кришками від пляшок або грошима відповідно за саме супровід, а також цінності з убитих ворогів і колег-охоронців зі штату власника каравану. Можна отримати подвійну вигоду, якщо поєднати роботу з метою дістатися до певного місця на карті.

У ході виконання завдання головного героя супроводжують його напарникі, а ось в автомобіль взяти не можна. У Fallout кожна торгова компанія має власний розклад караванів, а в Fallout 2, як правило, каравани відправляються 1-го, 11-го і 21-го числа у населені пункти, відповідні відправними точками.

Караванники в Fallout Редагувати

У Fallout квест по супроводженню караванів можна отримати в Хабе від представника однієї з трьох компаній:

Червоний караван Редагувати

Для вступу в охорону каравану Виходець з Сховища повинен поговорити з Деметром і потім з його донькою Кері. Каравани відправляються 3-го і 17-го числа кожного місяця в Джанктаун, Некрополь, Лост-Хіллз і Могильник. Оплата за шлях в точку призначення 600 кришок. Ймовірність нападу ворогів — 100 %, велика ймовірність зустріти групи в 7-9 супротивників.

Далекобійники Редагувати

Для отримання роботи слід поговорити з Рутгером і далі з караванщиком в тому ж будинку. Каравани відправляються 8-го, 18-го і 28-го числа кожного місяця в Джанктаун, Лост-Хіллз і Могильник. Оплата за шлях в точку призначення 400 кришок. Ймовірність нападу ворогів — 75 %, найчастіше нападають групами по 4-6 супротивників.

Торговці водою Редагувати

Для отримання роботи слід поговорити з Мартою і далі з карликом-караванщиком зовні будівлі. Каравани відправляються 1-го, 5-го, 10-го, 15-го, 20-го і 25-го числа кожного місяця в Джанктаун і Могильник. Оплата за шлях в точку призначення 200 кришок. Ймовірність нападу ворогів — 50 %, найчастіше нападають групами по 2-4 противника.

Примітки Редагувати

  • Після успішного прибуття Виходець з Сховища може супроводжувати караван назад в Хаб, подвоївши таким чином свою виручку.
  • Можливі випадкові зустрічі на шляху прямування караванів:

Караванники в Fallout 2 Редагувати

Місто Сховища Редагувати

Караванник знаходиться в будівлі Служби привітань і споряджає експедицію до Реддінга 1-го числа.

Реддінг Редагувати

Намети караванників розташовані у таборі шахтарів.

  • 1-го числа можна найнятися до Міста Сховища.
  • 11-го числа можна найнятися до Нью-Ріно.
  • 21-го числа можна найнятися до НКР.

Брокен Хіллс Редагувати

Офіс караванника розташований у бізнес-центрі міста. Власника звати Білл.

  • 1-го числа можна найнятися до Гекко.
  • 11-го числа можна найнятися до НКР.

НКР Редагувати

Караванник іноді з'являється у районі Ринок нижче намети Бастера і споряджає експедицію до Реддінга 11-го числа.

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.