FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
Супермутант з'являється і в інших іграх.

Супермутант (англ. Mariposa super mutant, супермутант другого покоління) — істота Fallout 2. Також зустрічається у Fallout: New Vegas, де має власні характеристики.

Опис Редагувати

Супермутант другого покоління практично аналогічний супермутанту першого покоління, за винятком трохи більшою сили і інтелекта, і також є результатом впливу вірусу рукотворної еволюції на людинаа.

Історія Редагувати

У 2236 ріку загони Анклава в пошуках зразків вірусу рукотворної еволюції, розробленого до війни, виявили зруйновану військову базу Маріпоза. Це місце раніше використовувалося Творцем для створення своєї армії супермутантів, а в 2162 рікбуло знищено Вихідцем з Сховища.

Для проведення розкопок були викрадені люди з довколишніх населених пунктів, в основному з Реддінга. Після довгих робіт на нижніх рівнях бази вдалося виявити уцілілі зразки вірусу, які були доставлені на базу Анклаву. В ході розкопок робочі піддалися впливу вірусу і стали поступово мутувати, утворюючи друге покоління супермутантів.

На початку 2237 ріка, після отримання достатньої кількості ФЕВ, роботи на базі були згорнуті, а основна частина охорони евакуйована. На Марипозе залишився лише невеликий загін, завданням якого було знищити всіх мутованих робітників. Однак саме в цей час мутанти підняли повстання, спланований і очолене Мельхіором. Загін Анклаву поніс втрати і поспішно евакуювався, встигнувши лише підірвати вхід на базу і тим самим замурувати мутантів всередині неї. Незважаючи на це, мутанти не померли від голоду, харчуючись щурми.

Окремі персонажі Редагувати

Див. також Редагувати

Супермутант Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Невідомо, як без зовнішньої допомоги супермутанты змогли вибратися з Марипозы, тому наявність другого покоління Fallout: New Vegas виглядає сумнівним.