FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2
Icon disambig
Супермутант з'являється і в інших іграх.

Супермутант (англ. Mariposa super mutant, супермутант першого покоління) — істота Fallout та Fallout 2. Також зустрічається у Fallout Tactics, Fallout: Brotherhood of Steel та Fallout: New Vegas, де має власні характеристики.

Опис Редагувати

Супермутант — гуманоидное істота близько 3 метрів зростання з сірого, зеленого або жовтуватого кольору міцною шкірою. Володіє надлюдською силою і витривалістью, але, як правило, низьким інтелектом. Безплідний, але постійна регенерація ДНК робить його біологічно безсмертним, тобто звичайний супермутант не може померти від старості. З віком зазвичай слабшає.

Є результатом впливу вірусу рукотворної еволюції на людинаа.

Історія Редагувати

Виникнення Редагувати

Супермутанты вперше з'явилися на заході колишніх США на військовій базі Маріпоза. Їх створив Річард Грей, чия експедиція в 2102 ріку натрапила на базу, яка розробляла вірус рукотворної еволюції. Під час атаки охоронних роботів Грей був збитий в чан з ФЕВ, однак не потонув і навіть зміг вибратися. Незважаючи на те, що вірус розроблявся для внутрішнього введення, зовнішній контакт також виявився дієвим і Грей почав мутувати. Перетворившись у грудку плоті з неймовірною психічною силою, Грей став ставити власні досліди з ФЕВ на істот і мандрівників, забредающих на базу. З людей виходили міцні та витривалі, але, за рідкісним винятком, дурні особини. Прийшовши до висновку, що Велика війна була помилкою і людству слід розвиватися, Грей назвав себе Творцем і став формувати власну армію.

Зазначивши, що чим менше людина піддавався впливу радіації, тим краще зберігався інтелект, Творець шукав «чистих» людей з неоткрывшихся Притулків. Лейтенант, один з зберегли розум супермутантів, був іншої думки. Він вважав, що бомби, які вразили дослідний центр «Вест-тек», викликали викид ФЕВ в атмосферу, де той поширився під впливом радіації видозмінився, ставши в деякому роді щепленням від чистого ФЕВ. В результаті вплив чистого ФЕВ на людей, що піддавалися впливу зміненої ФЕВ, призводило до зниження інтелекту. Обидва сходилися в одному — чим чистіше «вихідний матеріал», тим краще, а обидві умови — відсутність впливу радіації і впливу ФЕВ — виконувалися тільки для одного контингенту, мешканців Притулків. У кожному Сховище було 1000 потенційних кандидатів в армію.

Падіння Творця Редагувати

У 2162 ріклюдина на прізвисько «Виходець з Сховища» знищив у Соборе Творця, а потім влаштував вибух чанів з ФЕВ на Марипозе, що призвело до її обвалення. Втративши обох керівників, супермутанты розділилися принаймні на три фракції. Одна з них, під проводом Гамморина, рушила схід. Інша, під проводом Аттіса, сховалася в Техасе і вирішила продовжувати роботу Творця з перетворення людей в супермутантів. Третя, яка складалася переважно з супермутантів, більш розумних, ніж інші, залишилася в Основному регіоні і намагалася співпрацювати з людьми. Яскравим прикладом успішного співробітництва є Маркус, разом із Джейкобом заснував місто Брокен Хіллс, в якому, крім супермутантів і людей, непогано уживалися гулі. Також в розмовах з іншими мешканцями Пусток можна дізнатися, що частина супермутантів вирушила на північ.

Інші супермутанты раніше ворожі до людей і подорожують групами з літунами та кентаврами. Такі групи стали відомі як «Залишки армії Творця».

Характеристики Редагувати

Супермутанты Редагувати

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/10.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/13.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/18.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/18.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/18.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/18.

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/11.<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/12.

Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково
Супермутант fo1Gametitle-FO1
proto}}}
ооIcon XP 250
FO1 Супермутант (mamtnt)
СилаСИЛ 45х30
8
СприйняттяСПР 45х30
4
ВитривалістьВТР 45х30
7
ХаризмаХАР 45х30
3
ІнтелектІНТ 45х30
5
СпритністьСПТ 45х30
6
УдачаУДЧ 45х30
5
Очки здоров'яIcon heart
40
Клас броніIcon shield bronze
11
Очки діїIcon action
8
Максимальний вантажIcon weight
225
Шкоди холодною зброєюIcon melee
?
РеакціяIcon sequence
8
Швидкість відновленняIcon healing
?
Шанс критичної шкодиIcon chance
5%
Опірність отрутамIcon poison
35%
Опірність радіаціїIcon radiation
14%
утратаIcon damage
0 / 15%
лазерIcon laser
0 / 15%
вогоньIcon fire
0 / 15%
плазмаIcon plasma
0 / 15%
вибухIcon explosion
0 / 10%
електрикаIcon electrical
0 / 0%
еміIcon EMP
0 / 500%
Важка зброяIcon big gun
80%
Енергетична зброяIcon effect
80%
Без зброїIcon unarmed
66%
Холодна зброяIcon melee
75%
МетанняIcon grenade
50%

Окремі персонажі Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Див. також Редагувати

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Собор Шаблон:Navbox Військова база Маріпоза