FANDOM

Gametitle-FNV

Сувенір «Тірекс Дінки» (англ. Dinky the T-Rex souvenir) — предмет Fallout: New Vegas.

« Якщо тобі потрібні динозаврики, ти якраз вчасно. Ще трохи залишилося. »

— Кліфф Бризикоу

Опис Редагувати

Це мініатюрна пластикова репліка динозавра Дінки — символу Новака. У довоєнний час ці фігурки були відомі під назвою Динозавр Дінки (ТМ), фірмова іграшка Діно-екшен[1] (англ. Dinky the Dinosaur(TM) Officially-Licensed Dino-Action Doll) і продавалися в якості пам'ятних предметів.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • Сувенір «Тірекс Дінки» зовні ідентичний іграшці «Динозаврик», але має ряд істотних відмінностей:
    • має вагу і вартість, в той час як «динозаврик» нічого не важить і нічого не коштує;
    • не видає ніяких звуків.
  • Кліфф Бризикоу безуспішно намагається продавати їх. Він також намагається створити ілюзію, що сувеніри користуються дуже великим попитом. Але врешті-решт він зізнається, що ніхто ніколи не купує Тирексов.
  • В ході виконання квесту «Давай політаємо» Кур'єр може отримати ключ від складу Кліффа Бріско, де знаходяться 280 сувенірів «Тірекс Дінки», які Кур'єр може взяти безкарно.
  • Партія сувенірів «Тірекс Дінки» у трьох ящиках була помилково доставлена в універсальний магазин національного парку Зайон. Точна доля цієї партії невідома, проте, власник магазину мав намір видалити ярлики зі словом «Дінки» і продати їх під виглядом дитячих іграшок.[1]

Поява Редагувати

Сувенір «Тірекс Дінки» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Див. також Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Запису у терміналі магазину-складу у Національному парку Зайон.