FANDOM

Gametitle-FNV

Сувенір «Ракета» (англ. Rocket souvenir) — квестовый предмет Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Вироблена в довоєнний час компанією «РЕПКОНН Эйроспейс» іграшкова ракета копіює в мініатюрі справжні космічні ракети з випробувального полігону РЕПКОНН. Їх дарували учасникам екскурсій у штаб-квартирі РЕПКОНН.

Сувенір містить світиться рідина на основі ізотопу-239, що являє собою, строго кажучи, даний радіоактивне ракетне паливо. За словами Кліффа Бризикоу, незадовго до війни «РЕПКОНН Эйроспейс» згорнула виробництво «Ракет» з-за пов'язаної з нещасними випадками скандалу: діти брали вміст сувенірів за кварцову ядер-кола і труїлися. В газетах іграшкові ракети називали «РЕПКОННскими коктейлями». Після цього майже всі сувеніри були вивезені з штаб-квартири РЕПКОНН в магазин сувенірів «У динозавра» в майбутньому Новаке, де й залишилися після війни.

Місцезнаходження Редагувати

Кліфф Бризикоу торгує цими ракетами в числі інших товарів. На складі магазину сувенірів знаходиться 160 ракет. Оскільки асортимент Кліффа Бризикоу, як і інших торговців, оновлюється раз на 72 ігрових години, у нього можна придбати необмежену кількість ракет. Ще 150 ракет знаходяться в магазині «Мік і Ральф» у Фрисайде торговому автоматі з ядер-колою на другому поверсі. Одну ракету можна знайти у самій штаб-квартирі РЕПКОНН, в магазині подарунків на першому поверсі. У наступній, суміжній кімнаті-складі, за дверима зі «складним» замком, можна знайти ще 14 таких ракет.

Ракети можна придбати для квесту «Давай політаємо» в якості джерела палива для справжніх ракет Джейсона Брайта — достатньо 5 штук. Крім того, ракети можна роздавати в якості іграшок малюкам-бомбистам на авіабазі Нелліса, отримуючи «Добру славу Бомбістів.

Примітки Редагувати

  • Ракети насправді радіоактивні — у місцях їх скупчення Піп-бой показує наявність радіації. Однак носіння будь-якого числа ракет в інвентарі ніяк не позначається на кількості отриманих радий. Можливо, ракети все-таки герметичні, а радиактивный фон у місцях масового зберігання викликаний протіканням від того, що деякі корпусу прийшли в непридатність.
  • Як і будь квестовый предмет, сувенір не можна передати або викинути з інвентарю.

Поява Редагувати

Сувенір «Ракета» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.