FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите Стюарта Літтла, коротуна-агента з боксу. Він такий милий. Як старий порыжевший плюшевий ведмедик. »

— Опис в грі

Стюарт Літтл (англ. Stuart Little) — персонаж Fallout 2, керівник боксерських боїв у Нью-Ріно.

Опис Редагувати

Як представник «середнього зросту», Стюарт Літтл досяг небувалих висот і став «менеджером для боксерів», тренуючи новачків для боїв на арені. Незважаючи на популярність в місті і шалену популярність серед жінок, його все-таки сильно зачіпають натяки на його низький зріст.

Стюарт Літтл — один з персонажів гри, ламають четверту стіну, так як іноді звертається безпосередньо до гравця.

Квести Редагувати

Якщо Обраний хоче поборотися на рингу, то йому варто звернутися саме до Стюарту. Якщо Стюарт вважатиме Обраного гідним, дасть йому боксерські рукавички, запропонує вибрати собі псевдонім і дозволить провести чотири бої на арені, які краще не програвати. Після першої поразки його ще можна умовити дозволити повернутися на ринг, але потім він остаточно розсердиться і взагалі відмовиться працювати з Обраним.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Дитячий одяг Пістолет 14 мм Стимулятор
60$

Характеристики Редагувати

Баги Редагувати

Якщо Обраний вб'є Дробителя поза рингом і покине Другу вулицю, то Стюарт Літтл пропаде.

Поява Редагувати

Стюарт Літтл з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

  • Ім'я Стюарта Літтла є відсиланням до головного героя дитячої казки «Стюарт Літтл». Це підтверджує і сам Стюарт, кажучи, що його мати «читала Е. Б. Уайта тоннами».
  • Якщо Обраний буде обговорювати модель карлика, то Стюарт назве його манчкином, бездумно наслідуючих Шаленого Макса або Ларі Крофт (в залежності від статі Обраного).