FANDOM

Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNV

« Ваш персонаж отримав сильний удар по голові. Це позначається на ваших навичкаах і інтелекте. »

— Опис в грі

Струс (англ. Concussed) — Стан#Стан персонажа стан персонажа Fallout Tactics, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Fallout Tactics Редагувати

Персонаж може отримати це стан при попаданні в голову. Інтелект персонажа зменшується до одужання, що впливає на пов'язані з ним навички. Виліковується застосуванням навичкаа «Лікар або з плином часу. Струс відображається червоним кольором в лівому нижньому кутку екрана.

Fallout 3 і Fallout: New Vegas Редагувати

Струс викликається пошкодженням голови в бою, при ньому зменшується сприйняття (-4) і погіршується зір. Це проявляється тимчасовою втратою гостроти зору у вигляді розмиваного і гула, що буде ускладнювати проходження гри. При використанні стимуляторів, відвідування лікарів, які можуть вилікувати пошкоджену голову, а також сна, ефект струсу проходить.

У Fallout: New Vegas додатково використовуються автодокі докторські саквояжі, лікувальні припарки і гідра, використання яких веде до излечиванию Кур'єра і зняття ефекту.

У звичайному режимі можна буде використовувати стимулятори, але в режимі «Хардкор» їх вже не можна буде використовувати з цією метою.

Mbox default
Незавершена стаття

ГалереяРедагувати