FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV

Столовий ніж (англ. Butter knife — ніж для масла) — предмет у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Довоєнний столовий прилад, різновид ножа, спеціально призначена для маніпуляцій з їжею безпосередньо під час їжі. У грі присутні дві (однойменні) різновиди столових ножів, що розрізняються за зовнішнім виглядом, — великі і малі. У той час як великі ножі остаточно втратили колишню зовнішній вигляд, потемнілі від часу та покрившись плямами корозії, малі зберегли залишки колишнього блиску і навіть претендують на деяку елегантність. Малий розмір і форма не дозволяють використовувати столові ножі в якості холодної зброї, в результаті чого Піп-бой 3000 відносить їх до розділу «Різне», вважаючи звичайним сміттям.

Використання Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Столові ножі можуть бути використані в якості снарядів для «Ракетки».

Fallout: New Vegas Редагувати

При наявності встановленого доповнення Honest Hearts, малі столові ножі, у поєднанні з іншими столовими приборами (Виделка, жерстяна тарілка і металева ложка), можуть бути використані для отримання металобрухта.

Місцезнаходження Редагувати

Столові ножі можуть бути знайдені, в основному, на кухнях, а також в їдальнях, кафе, барах і тому подібних місцях на Столичної і Мохавской пустках. Існує також випадковий шанс їх появи в контейнерах або в продажу у торговців. Крім того, вони можуть зустрічатися в інвентарі різних персонажів чи навіть деяких істот, наприклад кентаврів, диких гулей і туннельщиків lrGametitle-FNV LR.

Fallout 3 Редагувати

Найбільше ножів можна підібрати в наступних локаціях:

Fallout: New Vegas Редагувати

Нижче перераховані деякі з місць, де гарантовано є такі ножі:

Великі столові ножі ніколи не надходять у продаж, у той час як малі можете придбати у наступних торговців: Шаблон:Торговці FNV

Поява Редагувати

Столові ножі з'являються у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.