FANDOM

Gametitle-FNV HH
Не слід плутати з рейнджером Стелою.

Стелла (англ. Stella) — персонаж Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Охоронець експедиції Джеда Мастерсона у Зайон.

Біографія Редагувати

Стелла зросла в Нью-Ріно, і покинула його «поки ще володіла власною дупою», щоб після стати шерифом у Калиенте, який захищала від рейдерів, які бажали отримати свіжу воду і геотермальні джерела енергії. Коли місту не погрожували 80-ники або Белоногие, їй доводилося боронити дебоширящих міських алкоголіків. Стеллі набридло стріляти в людей, яких вона повинна була захищати, і вона найнялася охоронцем каравану в компанію «Щасливі Стежки». У 2281 ріку Стелла увійшла до складу експедиції Джеда Мастерсона, який збирався в каньйон Зайон, щоб знайти шлях в Нью-Ханаан.

Образ Стели Редагувати

Стелла — привітна, оптимістична і життєрадісна жінка. Разом з тим, вона пильна, завбачливо і обережна, що зрозуміло з того, як вона переживає з приводу можливості знайти дорогу з Зайона.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Стелла в Honest Hearts Редагувати

Кур'єр може зустріти Стеллу у північного проходу разом з іншими учасниками експедиції в Зайон і поговорити з нею про її життя, Нью-Ріно, Калиенте і банді 80-х.

When We Remembered Zion
Після прибуття в Зайон Стелла в розмові з Джедом Мастерсоном буде переживати про те, як вони знайдуть зворотний шлях у Мохаве, і Джед заспокоїть її, сказавши, що нью-ханааніти їм допоможуть.

Незабаром після цього Стелла, так само як і Джед, Ріккі, якщо Кур'єр його не відмовив, і два інших охоронця, буде вбита групою Белоногих — Кур'єр ніяк не зможе врятувати її.

Примітки Редагувати

До прибуття в Зайон Стелла, як і інші учасники експедиції, несприйнятлива для атак Кур'єра — він не може зірвати експедицію, напавши на її учасників.

Поява Редагувати

Стелла з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.