FANDOM

Gametitle-FOT

« Стейн добре б'ється на великій відстані або у військах підтримки. Він поєднує вміння вести дальній бій з умінням справлятися з важкою зброєю, що ідеально підходить для руйнування ворожих бункерів. Воліє триматися позаду і звідти нейтралізувати несподівано з'являються супротивників. »

— Опис в одиночній грі

— Опис в мережевій грі

Стейн (англ. Stein) — персонаж Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це молодий хлопець, рекрут (а згодом боєць) Среднезападного Братства Сталі.

Незважаючи на свою молодість, Стейн встиг побачити досить битв, про що свідчать хороші навички на легкому і тяжкому озброєнні і шрами на обличчі, злегка знижують його привабливість. В бою, Стейн воліє триматися на задній лінії, забезпечуючи загороджувальний вогонь або пригнічуючи ворожі укріплення з кулемета або ракетниці. Висока сприйняття у сукупності зі снайперською гвинтівкою роблять з нього небезпечного супротивника і чудового союзника. Маючи можливість оглядати все поле бою, зі зручної позиції — не раз приходив на допомогу пораненим бойовим товаришам, надаючи евакуацію і першу допомогу, що зробило з нього першокласного бійця-парамедика.

Доступність Редагувати

Стейн стає доступний для найму, якщо Воїн досяг звання «Сквайр».

Інвентар Редагувати

Одиночна гра Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Шкіряна броня

Мережева гра Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Портрет персонажа збігається з портретом вирізаного з демоверсії Fallout Tactics медика Качка Качки.

Поява Редагувати

Стейн з'являється тільки у Fallout Tactics.

Шаблон:Navbox Рекрути FOT