FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Створення персонажа в інших іграх.
Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Створення Редагувати

Відразу після вступного ролика виникає сцена, в якій перед дзеркалом ванної кімнати стоїть молода подружня пара . У цей момент гравцеві надається можливість вибрати стать (міняючи місцями стоять перед дзеркалом людей) і зовнішність персонажа, за якого він буде грати. Режим редагування зовнішності включає в себе декілька пунктів: вибір готової зовнішності особи або створення вручну, методом скульптуризации змінюючи окремі його ділянки (ніс, вуха і т. д.), додавання додаткових відмінних рис, таких як родимки, шрами, елементи макіяжу та інше, а також налаштування типу фігури.

Після підтвердження збереження зовнішності буде початок ігрового процесу. Незабаром у будинок вашого персонажа завдає візит представник компанії «Волт-Тек». Між вами відбудеться короткий діалог, а потім він попросить заповнити мед карту, де гравець повинен буде розподілити окуляри з семи характеристиками Fallout 4 SPECIAL, а також ввести вибране для персонажа ім'я.

По завершенні невеликий сюжетної зав'язки (перед виходом з сховища) з'явиться можливість ще раз змінити зовнішність і параметри персонажа.

Згодом обличчя можна змінити в Даймонд-Сіті у доктора Кроку.