FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші станції.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші станції мережі «СатКом».

Станція мережі «СатКом» NN-03d (англ. SatCom Array NN-03d) — локація Fallout 3.

Розташування Редагувати

Розташована на північному-заході Пустки між електростанцією MDPL-21 і фортом Костянтин.

Опис Редагувати

Одна зі станцій, що входила в довоєнну систему супутникового зв'язку «СатКом». Всередині будівлі влаштувалися рейдери. Дозорні рейдери охороняють підступи до станції з зовнішніх балконів. Складається станція з трьох корпусів:

NN-03d-A Редагувати

Опис Редагувати

При вході герой потрапляє в короткий коридор, який закінчується дверима. Відразу за дверима — засідка з 6-7 рейдерів. Приміщення являє собою зал з укриттями з мішків з піском. Стіни, що характерно, розписані яскравими графіті, звичними для рейдерів. Нагору ведуть решітчаста сходи. Обережно: на цих сходах теж можуть бути рейдери, яких не так-то легко дістати. Крім як головним входом в комплекс, це приміщення нічому не служить і не представляє особливого інтересу.

На самому верху сходи, ведуча на платформу навколо корпусу. З платформи по сходах можна перебратися в друге приміщення, де знаходяться сходи, ведуча вже в чашу. Між чашами антен NN-03d-А і NN-03d-перекинутий дерев'яний місток.

Знахідки Редагувати

NN-03d-B Редагувати

Опис Редагувати

В цей корпус можна потрапити по мосту з чаші NN-03d-А. В чаші антени розкидано дуже багато пляшок з-під віскі.

На нижньому рівні розміщена добре охороняється нарколабораторія.

Корпуси NN-03d-і NN-03d-З з'єднані підземним технічним тунелем.

Знахідки Редагувати

Тут можна зібрати багато наркотиків і плюшевих ведмедиків, включаючи одного гігантського (коеф. масштабування 4,80), який знаходиться в заколоченном коридорі на нижньому рівні. На верхньому рівні є шахова дошка з унікальними «фігурками» — зменшеними садовими гномами, зменшеними пляшками з-під віскі, горілки і вина, а також МА батареями. Поруч з дошкою лежить револьвер кал. 32. У дитячій колясці разом з наркотиками лежить петарда.

NN-03d-C Редагувати

Опис Редагувати

Вхід з Пусток замкнений «складний замок», тому легше сюди потрапити з корпусу Ст. Зсередини двері відкриваються за допомогою терміналу з «дуже простим кодом». Судячи по ліжкам в приміщенні, тут розташована зона відпочинку. Так як рейдери не звикли після себе прибирати, всі порожні пляшки вони скидають у центрі кімнати. Також тут можна знайти велику кількість пива. Судячи з гробів у кутку і могилам на вулиці, тутешні рейдери промишляють крадіжками могил (можлива відсилання до «Tomb Raider»). Ці приміщення охороняють п'ять рейдерів.

Цінні знахідки Редагувати

Околиці Редагувати

Примітки Редагувати

  • Рейдери знову з'являються в комплексі кожні 72 ігрових години.
  • Збільшений ведмедик і зменшені шахові фігурки можуть втратити свій нестандартний розмір при витяганні з інвентарю.
  • Також недалеко від станції в скелі є двері. Якщо її відкрити, то за нею виявиться скеля з написом «Fuck You». Над дверима стоять три гранатометних пострілу.

Поява Редагувати

Станція мережі «СатКом» NN-03d з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Відео Редагувати

Fallout 3 How to get the Giant Legendary Teddy Bear from SatCom Array NN 03d on Xbox360