Gametitle-FO3.png
Icon disambig.svg
У Вікі Fallout є статті про інших станціях.
Mbox default.png
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Станція Тенлітаун/Френдшип (англ. Tenleytown/Friendship station) — локація Fallout 3, станція на червоній гілці Вашингтонського метрополітену

Опис[ред. | ред. код]

Комплекс зруйнованих станцій Френдшип-Хайтс і Тенлитаун, сполучені між собою тунелем. Локація має вихід в район Чеві-Чейз, до будівлі «Новини Галактики»; Френдшип-Хайтс, де на поверхні влаштувалися рейдери, а також до підземного виходу на Фаррагут-вест.

У загальній складності локація заселена 18 дикими гулями, 12 радтарганами і одним супермутантом.

Станція Френдшип-Хайтс[ред. | ред. код]

Сильно зруйнована станція, стеля який обвалився в трьох місцях, з-за чого на станцію в денний час пробиваються промені сонця. Приблизно третина платформи завалена уламками колон, стін з бетону, частково перекинутими вагонами і шматками арматури, які завалили частину станції. Через утворений отвір на повалених шматках конструкцій знаходиться дві корвеги, одна машина приземлилася збоку на іншу. Північна частина веде в глухий кут — тут також є обвали.

На верхньому рівні, який веде до виходу на табір рейдерів Френдшип-Хайтс є палаюча халупа, до якої подкинуты шафа і трупи мешканця пустки з найманцем. Недалеко від них знаходиться квантова ядер-кола. По дорозі до табору є доступ до бічній кімнаті з терміналта сейфом.

На цій станції є близько десятка диких гулей і кілька радтарганов, пара з яких неагресивні.

Тунель[ред. | ред. код]

Перехід між тунелями, що веде від станції Френдшип-Хайтс, має невелику розвилку зі складом, де лежить труп найманця. На стелажах є деякі предмети, що є по більшій частині компонентами саморобної зброї.

Дальня тупикова частина тунелю, утворена з обвалу і вагони метро, має вихід на Фаррагут-вест і розташовується в середній частині тунелю.

Південна частина заселена декількома радтарганами, які можуть привернути увагу недалеко знаходиться супермутанта, якщо той не встигне привернути увагу диких гулей на станції Тенлитаун.

Станція Тенлитаун[ред. | ред. код]

Ця трохи менше порушена руйнуваннями станція заселена дикими гулями. Її стеля також частково обвалився в п'яти місцях, а платформа завалена уламками несучих конструкцій. Станція має провал в стіні — з боку виходу на Чеві-Чейз корвеге вдалося впасти вниз прямо на верхній рівень станції, потягнувши за собою прохід і винести всі предмети на своєму шляху (такі як вогнегасник) в бік центру станції. Здебільшого станція обставлена ящиками і урнами.

Освітлення підтримується декількома лампами, а на північній стіні станції високо над платформою працюють два прожектори, добре висвітлюють майданчик перед вагоном. Менш потужний працює прожектор поставлений на верхньому рівні, де є ще кілька диких гулей і радтарганов. Прохід на верхньому рівні по ліву руку веде в район Чеві-Чейз. По дорозі до виходу зустрінуться два радтаргана, що біжать від торгомата у бік центру станції.

Знахідки[ред. | ред. код]

Mbox default.png
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* на станції Тенлітаун/Френдшип

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява[ред. | ред. код]

Станція Тенлітаун/Френдшип з'являється тільки у Fallout 3.