FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших станціях.
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Станція Тенлітаун/Френдшип (англ. Tenleytown/Friendship station) — локація Fallout 3, станція на червоній гілці Вашингтонського метрополітену

Опис Редагувати

Комплекс зруйнованих станцій Френдшип-Хайтс і Тенлитаун, сполучені між собою тунелем. Локація має вихід в район Чеві-Чейз, до будівлі «Новини Галактики»; Френдшип-Хайтс, де на поверхні влаштувалися рейдери, а також до підземного виходу на Фаррагут-вест.

У загальній складності локація заселена 18 дикими гулями, 12 радтарганами і одним супермутантом.

Станція Френдшип-Хайтс Редагувати

Сильно зруйнована станція, стеля який обвалився в трьох місцях, з-за чого на станцію в денний час пробиваються промені сонця. Приблизно третина платформи завалена уламками колон, стін з бетону, частково перекинутими вагонами і шматками арматури, які завалили частину станції. Через утворений отвір на повалених шматках конструкцій знаходиться дві корвеги, одна машина приземлилася збоку на іншу. Північна частина веде в глухий кут — тут також є обвали.

На верхньому рівні, який веде до виходу на табір рейдерів Френдшип-Хайтс є палаюча халупа, до якої подкинуты шафа і трупи мешканця пустки з найманцем. Недалеко від них знаходиться квантова ядер-кола. По дорозі до табору є доступ до бічній кімнаті з терміналта сейфом.

На цій станції є близько десятка диких гулей і кілька радтарганов, пара з яких неагресивні.

Тунель Редагувати

Перехід між тунелями, що веде від станції Френдшип-Хайтс, має невелику розвилку зі складом, де лежить труп найманця. На стелажах є деякі предмети, що є по більшій частині компонентами саморобної зброї.

Дальня тупикова частина тунелю, утворена з обвалу і вагони метро, має вихід на Фаррагут-вест і розташовується в середній частині тунелю.

Південна частина заселена декількома радтарганами, які можуть привернути увагу недалеко знаходиться супермутанта, якщо той не встигне привернути увагу диких гулей на станції Тенлитаун.

Станція Тенлитаун Редагувати

Ця трохи менше порушена руйнуваннями станція заселена дикими гулями. Її стеля також частково обвалився в п'яти місцях, а платформа завалена уламками несучих конструкцій. Станція має провал в стіні — з боку виходу на Чеві-Чейз корвеге вдалося впасти вниз прямо на верхній рівень станції, потягнувши за собою прохід і винести всі предмети на своєму шляху (такі як вогнегасник) в бік центру станції. Здебільшого станція обставлена ящиками і урнами.

Освітлення підтримується декількома лампами, а на північній стіні станції високо над платформою працюють два прожектори, добре висвітлюють майданчик перед вагоном. Менш потужний працює прожектор поставлений на верхньому рівні, де є ще кілька диких гулей і радтарганов. Прохід на верхньому рівні по ліву руку веде в район Чеві-Чейз. По дорозі до виходу зустрінуться два радтаргана, що біжать від торгомата у бік центру станції.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* на станції Тенлітаун/Френдшип

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Станція Тенлітаун/Френдшип з'являється тільки у Fallout 3.