FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші станції.

Станція «Вернон-сквер» (англ. Vernon Square Station) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Станція «Вернон-сквер» відноситься до білої гілці Вашингтонського метро. На відміну від інших, має відкритий вестибюль з пасажирськими платформами під навісом з металевих конструкцій та скла, потяги прибували з боку станції Фрідом-стріт і вузла Метрополітену. Платформи обладнані лавками для очікування і телефонними напіввідкритими кабінками[1].

У довоєнний час в'їзд на замкнуту з трьох сторін територію безпосередньо перед станцією був, судячи з шлагбаумами і касовим кіоску, платним. Два майже повністю зруйновані будівлі, що обмежують площу з півночі і півдня, з'єднані пішохідним мостом на рівні третього поверху. Руїни і міст зайняті супермутантами та кентаврами (кількість та наявність залежить від рівня персонажа).

Крізь будівля праворуч можна коротким шляхом пройти до другого входу в лікарні Надії (прохід замінований). Якщо піднятися і перейти по мосту в будівлю зліва (у стіни якого стоїть укриття Пуловськи), то можна вийти до розбитого трейлеру біля кінотеатру «Fantastique Cinema». Туди ж можна дістатися за бульвару Basso, ведучому до північного колектору.

Прямо перед виїздом з площі знаходиться будівля готелю «Стейтсмен» з парадним входом з боку Salem st. Від будови перед ним залишилася тільки глибока воронка з лежачою на дні розбилася ракетою «Дельта IX» і спуском в ще один колектор, в якому Супермутанти влаштували табір. За воронкою можна знайти прохід до другого виходу з сайту Метрополітену.

Розташування Редагувати

Знаходиться на південному заході Вернон-сквер.

Знахідки Редагувати

Плюс вміст аптечки, шафи зі зброєю, сейфа, картотечних шаф, двох ящиків з боєприпасами і автомата з ядер-колою.

Ще три автомати і кілька ящиків для пошти знаходяться біля кінотеатру.

Поява Редагувати

Станція «Вернон-сквер» з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Складно здогадатися, як пасажири переходили з внутрішніх платформ на зовнішні.

Галерея Редагувати