FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO4 NW

« Коли на вулиці Бостона виходить зло, одна людина залишається в тіні. Захищаючи невинних. Виносячи вирок винним. І цей охоронець... Срібний Плащ! »

Радіо Срібного Плаща

Срібний Плащ (англ. Silver Shroud) — вигаданий персонаж Fallout 4.

Образ персонажа Редагувати

Вигаданий герой — персонаж у світі Fallout 4, зі світу коміксів і телепередач створений Хьюбріс Комікс. Він таємничий месник, який бродить по вулицях Бостона, тероризуючи злочинців по всьому місту. Срібний Плащ завжди зображується в довгому чорному пальто з срібним шарфом разом з обов'язковими капелюхом Срібного Плаща, і гангстерським Срібним пістолетом-кулеметом в якості незмінної зброї. Ще одним атрибутом є візитка Срібного Плаща.

The Art of Fallout 4 Silver Shroud

На додаток до своєї серії, він регулярно з'являвся в якості члена Незламних — команди супергероїв складається з інших персонажів коміксів, таких як Грогнак-варвар, Таємнича Пані, Морський Диявол та Інспектор.

Срібний Плащ в Fallout 4 Редагувати

« Мама приготувала велику індичку. А потім ми всі слухали Срібний Плащ проти Капітана Космосу. Навіть тато був з нами. »

Кент Коноллі

Мандруючи по руїнах Бостона, Вцілілий зловить частоту «Радіо Срібного плаща», де транслюються радіопостановки.

У Будинку спогадів Вцілілий може зустріти запеклого фаната — гуля Кента Коноллі який з ностальгією згадує різдво 2071 року, коли транслювався епізод радіо — серіалу, в якому Срібний Плащ боровся зі злом разом із Капітаном Космосом.

Срібний Плащ в Nuka-World Редагувати

« Шериф! Вашому місту загрожують кровочерв'які, але не бійтеся! Адже перед вами Срібний Плащ!. »

— Вцілілий в образі Срібного Плаща

Використання Вижившим костюма Срібного Плаща додає в діалоги з деякими персонажами доповнення додаткові варіанти реплік в образі Срібного Плаща.

Можливому напарнику Портеру Гейджеві який з'являється в додатку Nuka-World, не сподобається коли Вцілілий вибирає репліки в діалогах в образі Срібного Плаща.

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Срібний Плащ згадується у Fallout 4 та Nuka-World.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Срібний Плащ персонаж заснований на образі двох героїв Тіні і Зеленого Шершня з серії коміксів «Shadow and The Green Hornet». Подібно Срібному Плащу, вони були героями популярних радіо-серіалів і носили плащ з фетровому капелюхом.

Галерея Редагувати