FANDOM

Gametitle-FO3

« тут не головний у натурі, але після Трунаря — так. Нехай хто інший ночами товар сторожить. Може, треба побазарити з Трунарем про це »

— Сороківка

Сороківка (англ. Forty)— персонаж Fallout 3, один з работоргівців Трунаря Джонса.

Опис Редагувати

Сороківка народився в 2222 ріку і раніше звався «Тридцять Два»[1].

У 2277 рікє другою за важливістю персоною в Парадіз-Фоллзе після Трунаря Джонса; цей работорговець заробив своє прізвисько завдяки тому, що впродовж всього свого життя він убив 40 осіб. Коли Самотній Подорожній вперше зустрінеться з цим неприємну частину роботи, він попереджає його не робити дурниць; він не хоче змінювати своє ім'я знову (втім, вибракування рабів Сороківка вважає щось на кшталт «спорту» і не враховує їх у загальному підсумку). Сороківка яростен, подл і мерзенний.[2] Також у нього зажерлива натура.[3]

Сороківка веде справи з рабами, стежачи за тим, щоб ті не втекли і не задумали втечу, із-за чого він часто чергує вдень і вночі близько барлогу Трунаря Джонса, сторожа прохід бараках рабів. Сороківка коротає зміну часто в поодинці, часто сильно рыгая і видаючи огидний надривний кашель.

Інвентар Редагувати

* Тип їжі генерується випадковим чином
** Кількість генерується випадковим чином
*** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Сороковника

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Порятунок з Раю

Блакитноокий работорговець з ірокезом буде помічений вперше при вході в Парадиз-Фоллз на моменті спроби Картера і Семмі бігти з лігва работоргівців. Однак спроба Картера обертається для нього вибухом його нашийника і Семмі вирішує далі не тікати. Сороківка, реагуючи на спроби Самотнього Подорожнього заговорити з Семмі або з ним самим, в грубій манері розповість, що жарти з работорговцями погані, після чого відведе Семмі в барак дітей-рабів і далі продовжить нести чергування.

Сороківка є обов'язковою фігурою, яку потрібно відвести від поста охорони, оскільки, втеча дітей з полону загрожує більш суворим змістом. Сороковника можна відвернути спробою збільшити оплату у Трунаря Джонса за допомогою красномовства або ж відвернути за допомогою Червоної. яка запропонує йому інтимні послуги. В обох випадках Сороківка піде з посади.

Примітки Редагувати

Трунар Джонс при обході своїх володінь часто звертається до Сороковник, який з-за втоми найчастіше несе безглузді фрази, за що отримує лайки від Трунаря Джонса.

Цитати Редагувати

  • «Я деяких вбивав, за те що вони так витріщалися».
  • «Че? Ну так, платять пристойно, не скаржуся. Тобі-то яке собаче діло?»
  • «З яких це пір ми такі добрі друзі? А? Я тобі скажу, що мені треба. Мені треба більше твою пику не бачити».
  • «Відвали, я зайнятий. Якщо у тебе є справа, знайди Трунаря».
  • «Драпати задумали? Ах ти комашка. А ну марш всередину!» (при втечі Картера)
  • «Товар не дражнити!» (при спробі Самотнього Подорожнього заговорити з Семмі)
  • «Він сам. У кретин, знав же, що нашийник рвоне. Тепер ще і підтирати за ним».
  • «Удерут вони, як же. А нашийники на що? Головою треба думати».
  • «Слухай сюди. Я ж тобі казав! Сороківка мене звуть. І міняти я ім'я не збираюся, так що якщо хочеш щось сказати, давай швидше».
  • «Слухай, у мене ідея. А давай ти будеш мені баки забивати, а я тебе пристрелю?»

Поява Редагувати

Сороківка з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати