FANDOM

Gametitle-FO4

Сокира Грогнака (англ. Grognak's axe) — унікальне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Даний сокиру використовувався компанією «Хьюбріс Комікс» в якості реквізиту для екранізації пригод популярного героя довоєнних коміксів — Грогнака-варвара. Незважаючи на те, що по ідеї повинен бути бутафорським, це цілком реальне зброю.

Помітною особливістю даного зброї є легендарне властивість «Ранящий», завдає цілям додатковий втрат від крововтрати. При бій цією зброєю в режимі реального часу має середню швидкість атаки (про що і зазначено в його описі), але варто враховувати, що у сокири є ще одна не очевидна, ніяк не згадана в описі особливість: він має вкрай низьку вартість атаки в VATS у порівнянні з іншим зброєю аналогічного ваги і швидкості.

Примітки Редагувати

  • Сокиру Грогнака не може бути модернізований. Тому в умовах бою в реальному часі в підсумку програє деякими іншими видами холодної зброї.
  • Сокиру Грогнака від іншого унікальної зброї в грі відрізняється не тільки наявністю легендарного властивості. Він має унікальний зовнішній вигляд.
  • Значення фізичної шкоди в инфобоксе відповідає базовим — при СИЛ=0 та без впливу здібностей. Кожна одиниця сили дає +10 % до фізичного урону.
  • Втрати від крововтрати наноситься не відразу, а розтягується в часі. Він не залежить від сили і завжди наноситься в повному обсязі, бо опору проти нього не існує.

Місцезнаходження Редагувати

Цю зброю можна знайти на першому поверсі будівлі «Хьюбріс Комікс» в закритій вітрині за стійкою, поруч з мавпою.

Поява Редагувати

Сокира Грогнака з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати