FANDOM

Gametitle-FO3

Шаблон:Переведене

«Снаряд і Шрапнель» (англ. Flak 'N Shrapnel's) — що не відмічається локація Fallout 3, магазин на ринку Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Снаряд і Шрапнель відкрили свій збройовий магазин ближче до входу на ринок (з боку міського моста) — в лівому ряду навісів, перед магазином Сигрейва Холмса і майже навпроти «Нарядів Потомака». Його легко знайти по вивісці «Flak 'N Shrapnel’s» і бочці з вогнем, біля якої часто гріються охоронці і інші мешканці колишнього авіаносця.

Свої товари продавці зберігають в металевому контейнері («Товари Снаряда і Шрапнелі»), замокнув від якого неможливо зламати, ключ від нього можна узяти на тілі одного їх власників, за умови, що другий теж загинув.

Окрім контейнера, в магазині є висока дерев’яна шафа із зброєю, чотири ящика з боєприпасами, касовий апарат (усе замкнуто на складний замок), а також стіл і стелажі з розкладеними зразками товарів. До інвестиції каравану Щасливчика Харита у Снаряда і Шрапнелі найбільший вибір зброї і боєприпасів. У продажу можна знайти «Товстун» і заряди до нього. Оновлення асортименту відбувається кожні ігрових 4 дні.

Знахідки Редагувати

Замітки Редагувати

Магазин «Снаряд і Шрапнель» буде показаний в кінцівці гри з убитими поруч жителями міста, якщо Самотній Подорожній виконає квест «Просто бізнес» або убив кого-небудь з жителів Ривет-Сіті.

Поява Редагувати

Магазин "Снаряд і Шрапнель" з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати