FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Снайперська гвинтівка з'являється і в інших іграх.

Снайперська гвинтівка (англ. Sniper rifle) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Напівавтоматична снайперська гвинтівка. При пострілі ствол цієї гвинтівки відкочується разом із затвором, що дозволяє не тільки знизити силу віддачі, але і допомагає подавати наступний патрон у патронник. Ця гвинтівка обладнана оптичним прицілом з збільшенням 3,5×, під стовбуром є спеціальна сошка для стрільби з положення лежачи; на кінці ствола закріплений полум'ягасник.

Характеристики Редагувати

  • Магазин на 5 патронів калібру .308.
  • Ця гвинтівка значно поступається великокаліберної снайперської гвинтівки по бойовим якостям, проте значно перевершує її в скорострільності. Серед переваг цієї зброї — подвоєний шанс нанесення критичного шкоди, висока точність і використання ефективного і більш поширеного виду боєприпасів. Технологічно ця гвинтівка досить складна, вимагає постійного відходу і швидко виходить з ладу.
  • В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 400 разів (80 магазинів) перед тим, як зламається.
  • Гвинтівка вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 75).

Місцезнаходження Редагувати

Також гвинтівку можна купити чи зняти з тіл загиблих персонажів:

Модифікації Редагувати

  • Глушник — прилад для безшумної безполум'яної стрільби (безшумний постріл).
  • Пластикова ложа — ложа з полімерних матеріалів (вага 8 → 3).

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

Ця зброя веде свій «рід» від гвинтівки DKS-501 зFallout та Fallout 2.

Поява Редагувати

Снайперська гвинтівка з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout Tactics, Fallout: New Vegas, a також повинна була з'явитися у Van Buren та Fallout Extreme.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати