FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-JES
Icon disambig
Спроможність «Снайпер» з'являється і в інших іграх.

« Ви досконало володієте вогнепальною зброєю. Ця здатність робить будь-яке попадання критичним, за умови успішного кидка удачі. »

— Опис у Fallout, Fallout 2

« Ви досягли досконалості в спричиненні болю з допомогою вогнепальної зброї. Ця здатність робить будь-яке попадання в ціль зброї далекого дії критичним ударом, за умови, що ви успішно зробите кидок Удачі. »

— Опис у Fallout Tactics

Снайпер (англ. Sniper) — здатність Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas та J. E. Sawyer's RPG Fallout.

Ефект Редагувати

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

Вірогідність критичного потрапляння при пострілі вважається за новою формулою: (Удача*10)%. Показник шансу на критичне потрапляння більше не враховується.

Нотатки Редагувати

Fallout 3 і Fallout: New Vegas Редагувати

Ця здатність збільшує на 25 % ваші шанси потрапити ворога в голову в режимі V. A. T. S..

Нотатки Редагувати

  • Непоганий вибір, якщо ви використовуєте вогнепальну зброю в режимі V. A. T. S.. Постріл в голову практично будь-якої істоти або персонажа у Fallout 3 завдає більше збитока, ніж постріли по інших частинах тіла, отже, витрачається менше боєприпасів.
  • В Fallout 3 та Fallout: New Vegas здатність значно знецінилася в порівнянні з класичними іграми.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

Ви не витрачаєте кулі на поранення. При використанні вогнепальної зброї, успішний кидок атаки збільшується на 30 для визначення ймовірності критичного шкоди.

Поява Редагувати

Здатність Снайпер з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4, Fallout Tactics та J.E. Sawyer's Fallout RPG.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout 2 Шаблон:Navbox Здібності у Fallout Tactics