FANDOM

Шаблон:Немає картки

Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.
Шаблон:Неэнциклопедично

Смертельний захоплення або добивання — група анімацій в Fallout 4, де персонаж використовує заскриптованную анімацію добивання. Примітно, що її використовує як Вижив проти NPC, так і NPC проти нього, так і NPC між собою.

Дія й умови програвання смертельного захоплення Редагувати

Головна умова — низьке здоров'я мети. Персонаж, залежно від типу, використовує її наступним чином:

  • Собаки, в тому числі гончі, накидаються на мету, збиваючи з ніг і загризають до смерті мета.
  • Дикі гулі накидаються на ціль і гризуть її в районі шиї і також загризають до смерті.
  • Кіготь смерті піднімає свою жертву за допомогою своїх лап і протикає її, потім кидає на землю. Також піднімає мета в силовий броні, що зберігає від смерті, але все одно завдає хоч і менший, але шкоди і пошкоджує модуль(Зазвичай, рука, тулуб або голову.)
  • Штурмотрон:

Файл:Assaultron Death Animation.gif

Добивання Редагувати

По суті, той же смертельний захоплення і має ті ж умови, однак має зовсім інших виконавців. Виконують його люди і синто. Залежно від зброї, вони:

  1. Б'ють двома ударами в район голови рукояткою пістолета.
  2. Спочатку б'ють по грудях, потім по голові гвинтівковим/автоматним прикладом.
  3. Перекидають через плече і згортають шию супротивника.
  4. Захоплюють противника і б'ють коліном в голову.

Переривання анімації Редагувати

Перериванням служить дві умови:

  1. Смерть того, хто її програє (він не безсмертний під час програвання).
  2. Успішне оглушення/приголомшення зі зброї з легендарним властивістю або ж успішний удар з Бейсбольного битка світової серії 2076, який відправляє мета в політ. Або ж просто вдалий крит зі зброї без властивостей.

Так як Вижив, будучи метою анімації, не може вбити виконуючого, але його може оглушити або вбити напарник. Також, якщо Вижив, або інша мета знаходиться під дією стимулятора, але його здоров'я все ще низько, то анімація все одно буде програне.