FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите траппера. Його одяг розірваний і забруднений в крові і бруду. Здається, він злегка припадає на одну ногу. »

— Опис в грі

Смайлі (англ. Smiley) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Смайлі — траппер з Кламата, який, як він сам стверджує, що знає все про геконах. Зокрема, йому вдалося знайти можливе місце походження золотих геконів — Отруйні печери, але одна з ящірок сильно вкусила його за ногу, тому самостійно вибратися з печер він не зміг. При рівні навички «Лікар» 50 % і вище його можна вилікувати (50 ОО).

Місцезнаходження Редагувати

Смайлі знаходиться на другому рівні Отруйних печер. У нього пошкоджена нога, однак він може бігти за Обраним, стаючи тимчасовим напарником до виходу з печер.

Після порятунку він з'явиться у будинку Бакнеров, з порожнім інвентарем.

Характеристики Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Шкіряна броня Гумові чоботи
В'ялене м'ясо (3 шт.)
Шкура золотого гекко (10 шт.)

Пов'язані квести Редагувати

Врятувати траппера СмайліАрдін Бакнер попросить Обраного знайти Смайлі і дасть координати Отруйних печер. Після свого порятунку Смайлі подарує Обраному здатність «Білування гекко», а також підніме навичка «Натураліст» на 1-6 %, якщо Обраний поцікавиться полюванням на геконів. На навчання навичці піде 6 годин ігрового часу.

Поява Редагувати

Смайлі з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

В Fallout: New Vegas з'являється дівчина на ім'я Санні Смайлс, яка теж полює на геконів.

Шаблон:Navbox Кламат