FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Сліпий Діод Джефферсон (англ. Blind Diode Jefferson) — персонаж Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas, робот у Розумному Будинку. Створений на основі музичного автомата типу «Джук-бокс».

Історія Редагувати

Після Великої війни вчені Мозкового Центру помістили свої мізки в роботизовані тіла мозкових баків. Згодом доктор Мебіус був вигнаний, і доктор Клейн вийняв особистісні чіпи всіх пристроїв Розумного Будинку, де він жив, і викинув з балкону.

В кінці доповнення говориться, що у нього був нетривалий роман з кнопками включення світла, але через плутанину вони залишили його у темноті.

Користь Редагувати

Прокинувшись після установки особистісного модуля, Сліпий Діод Джефферсон дозволяє Кур'єру перекалибровать його звуковий емітер з допомогою спеціальних аудіозаписів, які можна відшукати в різних локаціях Великої Гори. Кожна аудіозапис певним чином змінює бойові характеристики емітера: величину збитока, витрата боєприпасів і ефект критичних влучень. Все можливо 5 видів налаштування зброї:

Після перепрограмування випромінювач повертається Кур'єру у стані 95%, незалежно від вихідного.

За лаштунками Редагувати

Ім'я «Сліпий Діод Джефферсон», швидше за все, є відсиланням до знаменитого блюзмену XX століття Блайнд Лемон Джефферсону (Blind Lemon Jefferson), а також в цілому до темношкірої блюз-культурі, багато елементів якої (вокальне тремоло на кінцях слів, звернення до Кур'єру, згадка Єрихону) знайшли відображення в образі Діода.

Моделлю для Сліпого Діода Джефферсона, ймовірно, став музичний автомат «Wurlitzer 1015» випуску 1946 року — один з найпопулярніших джук-боксів у США в свій час.

Баги Редагувати

При проходженні квесту «Польові дослідження» виникає баг: при вимкнених модулях Сліпий Діод Джефферсон не приймає аудіозаписи для поліпшення звукових емітерів.

Поява Редагувати

Сліпої Діод Джефферсон з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.