FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Сліпа зрада (англ. Blind Betrayal) — фракційний квест Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Докладне проходження Редагувати

Після того, як буде завершено квест «Прайм набутий», Старійшина Мексон повідомить що є термінова, не вимагає відкладення, місія. Він скаже, що скрипторы вивчили дані, отримані з Інституту, і дізналися про те, що паладин Данссінт. Наказ: знайти і знищити. Після діалогу зі старійшиною потрібно відправитися до проктору Квинлану і дізнатися інформацію про місцезнаходження Дансу. Після розмови з проктором нас потурбує Скриптор Гейлін і попросить пройти разом з нею. Вона розповість нам про пості спостереження «Браво», де ховається паладин Данс і попросить не вбивати його. Далі треба прямувати на пост спостереження і знайти його. Пост охороняється турелями і протектроном. Після ми побачимо паладина, який заведе діалог і скаже свою думку з приводу його страти. Якщо мати достатній рівень параметра «Харизма», то можна його переконати не вбивати себе, а віддати особисті жетони і покинути Співдружність. Якщо був обраний мирний варіант — потрібно вибратися з бункера на поверхню, де буде чекати Старійшина Мексон. Буде три варіанти розвитку подій:

  • Погодитися з висновками Мексона і вбити Дансу власноруч.
  • Погодитися з висновками Мексона і дозволити Мексону вбити Дансу.
  • Не погодитися з висновками Мексона і переконати старійшину залишити в живих Дансу. При виборі цього варіанту буде доступно три різних спроби переконання тим самим підвищуючи ймовірність порятунку Дансу.

Після виконання завдання потрібно повернутися на палубу Придвена і доповісти про виконану місію Мексону. На цьому квест закінчений.