FANDOM

Gametitle-FO3

Слід у слід (англ. Following in His Footsteps) — квест Fallout 3. Він також є досягненням на Xbox 360 і PC; Бронзовою медаллю на PlayStation 3.

В ході виконання цього квесту Самотній Подорожній почне пошуки батька, який таємничо зник з Сховища 101.

Цілі і проходження Редагувати

Мегатонна Редагувати

Мета: Шукайте інформацію про батька у найближчому місті — Мегатонні.

У Мегатонні будь-хто вкаже вам, як знайти Моріарті — власника бару, який запропонує вам поділитися інформацією про місцезнаходження батька, якщо ви дасте йому 100 кришок. Якщо у вас немає кришок, Моріарті запитає у вас вже 300 кришок, коли ви звернетеся до нього повторно. Ви, зрозуміло, можете спробувати використовувати красномовство для того, щоб переконати Моріарті в тому, що ваш батько розповідав вам про нього. Якщо обрати певну тактику ведення діалогу, він може запропонувати знижку, якщо ви погодитеся вбити Сільвер у Спрингвейлі і повернути вкрадені нею кришки (при цьому можна і не вбивати її насправді).

Якщо ви не проти отримати погану карму при вирішенні питання з Моріарті, то можете вкрасти пароль від його терміналу з шафки поряд з останнім, або використовувати здатність «Жінковбивця» (для персонажів чоловічої статі), щоб вмовити Нову дати вам пароль, або просто убити Моріарті і забрати пароль з його трупа. (Тільки перед цим переконайтеся, що поговорили з усіма значущими особами в його салоні і взяли всі другорядні квести). Яким би чином ви не отримали інформацію, вона приведе вас до Радіо «Новини Галактики». Дістатися до РНГ — це вам не легкий моціон для осіб з ослабленим здоров'ям. Тому переконайтеся, що ваш рівень і спорядження досить серйозно зросли перш ніж продовжити квест.

Радіо «Новини Галактики» Редагувати

Прямуйте до «Супермарту» і від нього — до переправи Вільхельма, де ви зустрінете літню даму, яка торгує їстівними припасами. По дорозі вам зустрінеться Брайан Вілкс — (якщо це не відбулося раніше) — це буде початком квесту «Вони!». Перетніть річку (купання в радіоактивній річці не рекомендоване) через вцілілий міст, який знаходиться неподалік. Ви вступаєте в місцевість, населену супермутантами та рейдерами. Прямуйте до першої-ліпшої станції метро, наприклад, Станції Френдшип-Хайтс або станції Фаррагут-вест, щоб почати довгий шлях по тунелях метро. Готуйтеся до битви з полчищами рейдерів і диких гулей.
GNRPlazaAftermath

Поле битви.

Якщо ви пройдете по тунелях в вірному напрямку, ви повинні вийти в Чеві-Чейз. Круглі маркери на карті світу у вашому Піп-Бой вказують рекомендовані проміжні точки вашого шляху, власне, станції метро, але ви не зобов'язані слідувати за ним, просто йдіть до цілі тим чи іншим шляхом. В кінцевому підсумку ви опинитеся у будівлі «Новин Галактики», де можете послідувати за загоном бійців Братства Сталі (Лев'ячий Прайд), який Страж Сара Лайонс веде на битву з супермутантами, котрі атакують будівлю РНГ. Але головним персонажем цієї битви стане Бегемот. Кращою порадою буде підібрати ядерний гранатомет Товстун з трупа бійця Братства в центральному фонтані (навіть маркер на карті вказує на нього). З його допомогою вдасться завдати Бегемотові істотних ушкоджень (тільки не стійте до цілі занадто близько — у цієї зброї виключно велика зона ураження). Маркер продовжує вказувати на мертвого солдата з Товстуном, оберіть його для виконання додаткового завдання.

Хід вашого подальшого спілкування з залишившимися в живих залежатиме від того, як швидко ви вбили Бегемота і хто загинув в ході операції. Використовуйте інтерком праворуч від дверей, щоб потрапити всередину будівлі РНГ. Опинившись всередині, поговоріть з Тридогнайтом. У вас є два варіанти. Якщо у вас достатньо красномовства, ви можете переконати Тридогнайта, що ваш батько надасть допомогу в його справі при вашому врятуванні. Це дасть вам можливість безперешкодно перейти безпосередньо до квесту «Гонка переслідування». Однак, якщо вашого красномовства виявиться недостатньо, то ви отримаєте замість цього квест Радіо Новини Галактики.

Якщо ви вдало скористалися своїм красномовством, обов'язково поговоріть з Тридогнайтом ще раз. Він запропонує в подяку за виконання квесту «Радіо Новини Галактики» відкрити місцезнаходження схованки з військовим спорядженням, який знаходиться в локації Схованка Гамільтона. Це дозволить вам виконати квест з істотно більшою користю.

Пошуки тривають Редагувати

Якщо ви вб'єте Тридогнайта, не давши йому можливості розповісти про необхідність йти до Ривет-Сіті, то тим самим завершите квест «Радіо Новини Галактики» і почнете квест під назвою «Пошуки тривають». Метою квесту залишається знаходження батька, ваш батько може бути знайденим у Сховища 112, і ви можете говорити з Доктором Лі. Але ви не отримаєте ніякої нагороди за виконання, тому що даний квест розглядається як «невідмічений», навіть незважаючи на те, що ви можете зробити його активним у своєму Піп-Бой.

Як пропустити квест Редагувати

Майте на увазі, що цей квест може бути обійдено шляхом пропуску деяких етапів:

Якщо ви таки знайшли Сховище 112 до відвідування Тридогнайта в РНГ, квест буде відзначений як виконаний. Коли ви доберетеся до будівлі РНГ, то зіткнетеся з усіма супермутантами, включно з Бегемотом, але вже без підтримки бійців Братства Сталі. Двері в РНГ будудуть зачинені, але якщо ви скористаєтеся інтеркомом після знищення всіх мутантів, що розташувалися всередині, бійці Братства Сталі дозволять вам увійти. Ви зможете поговорити з Тридогнайтом та отримати нагороду за виконання квесту «Слід у слід». До того ж, він запропонує вам в обмін на виконання квесту «Радіо Новини Галактики» ключ і координати від Схованки Гамільтона.

Примітки Редагувати

  • Коли гравець в Спрингвейлі перший раз налаштується на радіо «Новини Галактики», він може почути приблизно такі слова від ведучого новин Тридогнайта: «Для тих з вас, хто ще не знав. Є на північному заході від Мегатонни сховище, під номером 101, хочете вірте, хочете ні, в цьому сховища досі живуть люди і кожні кілька років хто-небудь та вибирається назовні. Так от, хтось знову виліз з цієї діри, я зовсім не жартую, сьогодні він прийшов прямо до мене, в цю студію. Цей хлопець по імені Джеймс довгі роки сидів в дірі, йому потрібно було знати, що ж відбувається тут, на прекрасній Столичній пустці. Довелося мені, великому і могутньому Тридогнайту, просвітити нашого брата. Я йому все по правді розповів: хто цар гори, хто повна наволоч, хто смикає інших за нитки. Так що якщо зустрінете на пустищах Джеймса, передавайте йому привіт, будьте ласкаві до нашого нового брата і покажіть йому, що тут ми завжди допомагаємо безпорадним. І, до речі, якщо у вас раптом народилася ідея, то поховайте її назад: до цього сховища не потрапити. Тим, хто там живе, ваші товари і даром не потрібні, і грабіжникам не вибити ці двері, вони важать тон дванадцять.» Це повідомлення Тридогнайта повторюється лише один раз, якщо не почули його протягом перших діб (зрозуміло ігрового часу) то потім і не почуєте. На жаль, коли гравець намагається дізнатися у Моріарті місцезнаходження батька Самотнього Подорожнього, і, якщо Моріарті починає шантаж («сто кришок і адреса тата твоя»), то в діалозі з ним не буде жодної репліки, які вказують на те, що ви вже знаєте, що він був на радіо «Новини Галактики». Виходить, що якщо ви чули цю новину, то повідомити Моріарті, що ви вже знаєте де починати пошук, і висміяти його за жалюгідну спробу продати вам інформацію, яка транслювалася на Пустку і вже відома практично всім її жителям, не вийде.
  • Будьте виключно обережні з Товстуном. Солдати Братства, які потрапили під вплив його безмежної руйнівної сили під час битви, можуть померти або стати ворожими.
  • Обов'язково обшукуйте тіла всіх полеглих у битві вояків Братства. Їх броня може виявитися в поганому стані, але все одно може бути пущена в подальшому на запчастини при ремонті, продана, або віддана Кадену при виконанні повторюваного неотмеченного квесту «Агент Ізгоїв по збору».
  • Якщо ви використовуєте Товстуна, то можете почути думку вижили солдатів Братства про нього.
  • Якщо ви використовуєте Товстуна, будьте впевнені, що можете забути про будь-які предмети, які залишили на землі щоб не ускладнювати собі рух, якщо вони потраплять в зону ураження Товстуна. Ви їх більше не побачите. Залиште важкі предмети в найближчій шафці або просто взагалі утримайтеся від обшуку трупів до тих пір, поки не розберетеся з Бегемотом.
  • Не забувайте знімати Жетони Братства Сталі зі всіх загиблих солдатів братства.
  • Якщо гравець виконає квест «Жива вода», солдати Братства не з'являться у Чеві-Чейз, таким чином Самотньому Подорожньому доведеться власноруч розправитися з великою кількістю супермутантів. Так, солдати Братства будуть як і раніше охороняти будівлю РНГ, але ось озброєний Товстуном брат не з'явиться, і таким чином 8 Ядерних пострілів не з'являться разом з ним.

Баги Редагувати

  • Іноді виникає глюк в результаті якого не спрацьовує тригер, який запускає появу Бегемота. РНГ не відчиняє двері, і бійці Братства, діставшись до фонтану, безцільно бродять по площі. Якщо ви заговорите з Вартовим Лайонс, вона буде повторювати: «Ти можеш піти з нами до РНГ.» (Підтверджено для Xbox 360, PC). Схожий глюк відбувається, коли навіть після знищення Бегемота двері в РНГ залишаються зачиненими, навіть незважаючи на те, що бійці братства входять в них.
  • Іноді відбувається наступне: якщо зайти в РНГ і відразу ж вийти, рядові паладини Братства стають ворожими і нападають на вас; якщо ви вб'єте кого небудь з них, інші (Лайонс і ко.) нападуть на вас, і ви отримаєте погану карму (Підтверджено для Xbox 360).
  • Іноді мертвий солдат з Товстуном відсутні, в результаті чого гравцеві доводиться ховатися і витрачати дорогоцінні гранати.
  • Якщо ви вирішите пропустити квест, поговоривши з Доктором Лі, або сходили в Сховище 112, а після повернулися назад до РНГ, Страж Лайонс і її люди не з'являться, коли ви вийдете з метро. А це означає, що вам доведеться самим вбити всіх супермутантів на шляху до площі РНГ. Якщо ви не будете достатньо швидкі, Бегемот з'явиться раніше вас.
  • Після розмови з Моріарті, вийшовши з Мегатонни, можна знайти неподалік солдата Анклаву, який буде агресивно до вас налаштований.

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати