FANDOM

Gametitle-FNV OWB
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Old World Blues и не підтверджена основним каноном.

Скелет (англ. Skeleton) Шолом скелета (англ. Skeleton Head Helm) — броня NPC Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Невід'ємне облачення аниматронного скелета Y-17 (англ. Y-17 Animatronic Lab Skeleton) вирізаноIcon cut покращеного аниматронного скелета Y-17 (англ. Y-17 Advanced Animatronic Skeleton) вирізаноIcon cut.

Модель броні не була до кінця реалізована і містить артефакти при надіванні на персонажа гравця.

Характеристики Редагувати

Броня виглядає, як звичайний скелет. За характеристиками ідентична скафандра скелета, але при цьому відноситься до фракції НКР.

Головний убір візуально являє собою череп скелета шоломі скафандра. Як і багато головні убори, трохи збільшує «Сприйняття».

Місцезнаходження Редагувати

Бронею мали екіпіруватися істоти аниматронный скелет Y-17 і унікальне істота покращений аниматронный скелет Y-17. З деякою часткою ймовірності шолом скелета може з'явитися на звичайному травмокостюме Y-17.

Галерея Редагувати