FANDOM

Gametitle-FO2

« У нас тут дуже закрита комуна, і ми не хочемо ніяких проблем і втручання з боку. Будь ласка, просто залиште нас у спокої. »

Джон

Скват (англ. The Squat) — локація Fallout 2, поселення над входом в Сховище 15.

Опис Редагувати

Являє собою поселення, збудована на місці входу в Сховище 15. При першому погляді абсолютно незрозуміло, як жителі, які називають себе скваттерами, добувають собі їжу — тут немає ні городів, ні загород з брамінами, немає торговця або хоча б лікаря. До того ж майже всі вони похмурі і неговіркі, відбуваючись фразами про те, що тут нічим поживитися», обшарпані і виглядають жебраками.

Однак якщо Обраний проявить милосердя і викличеться знайти зниклу дівчину, після успішного вирішення проблеми зможе поговорити з Заком, лідером скватерів. Зак розкриє реальний стан справ: Нові Хани, захопили Сховище 15 і облаштували там собі базу, під загрозою знищення змушують скватерів приховувати своє існування, в обмін підтримуючи поселення товарами і продуктами настільки, щоб вистачило не померти з голоду. Саме тому Зак кожен раз відмовляється від пропозицій НКР про співпрацю, а на всякого чужинця косо дивляться.

канонічної кінцівці Fallout 2, Обраний знищив Нових Ханів разом з їх лідером і тим самим звільнив Зака, мера міста, від впливу Ханів. Після цього, Скват увійшов до складу республіки і його жителі стали самодостатніми і корисними членами суспільства.

Пов'язані квести Редагувати

Примітки Редагувати

Сходи до входу у сховище 15 розташована в коморі будинку Зака. Однак до приєднання до НКР вона заблокована ящиками, і потрапити туди неможливо. Після приєднання сходи стає доступною.

Цікаві факти Редагувати

У Fallout вхід у Сховище 15 був на відкритій місцевості, замаскований халабудою. У Fallout 2 вхід раптово перемістився до підніжжя скелі, однак «погана» кінцівка знову демонструє халупу.

Поява Редагувати

Скват з'являється тільки у Fallout 2.

Галерея Редагувати