FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Скафандр з'являється і в інших іграх.

Скафандр (англ. Space Suit) шолом скафандра (англ. Space Suit Helmet) — легка броня Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Скафандр Редагувати

Являє собою темно-червоний з жовтими смужками комбінезон, доповнений сірими рукавицями і чобітьми. Поверх комбінезона надітий металевий нагрудник з трьома верньерами і стрілочним індикатором, який використовується для кріплення шолома. На спині розміщена зв'язка з трьох циліндричних балонів, сполучених з комбінезоном за допомогою гнучких шлангів. Правий балон оснащений манометром з двостороннім стрілочним індикатором.

При вазі в 7 фунтів, скафандр відноситься до легкої броні, і підвищує ПУ на 10, а опірність радіації на 40 %. Володіє міцністю в 100 ОЗ. Його вартість становить 800 кришок.

Шолом скафандра Редагувати

Являє собою цільний шматок скла сферичної форми, обрамлений двома тонкими металевими рамками червоного кольору. Нижня рамка використовується для кріплення до скафандра, а бічна несе на собі два телефони і антену.

При нульовому вазі, цей шолом відноситься до легкої броні, і підвищує ПУ на 4. Володіє міцністю в 10 ОЗ. Його вартість становить 200 кришок. Одночасно з шоломом скафандра можна носити окуляри.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • Всупереч зовнішнім виглядом, передбачає можливість роботи в безповітряному просторі, скафандр не дає можливості дихати під водою.
  • Передні стрілочні індикатори скафандра мають дзеркально відбиту шкалу, і призначені для спостереження самим користувачем — через дзеркало.
  • У додатку Old World Blues мобільні травмокостюмы Y-17 використовують ту ж модель, що і скафандр, проте не мають рукавичок.

Баги Редагувати

  • У гулей скафандр можна вкрасти або зняти з тіла тільки після того, як повідомте про зачистці підвалу від «демонів»: частина гулей буде ходити у звільнених приміщеннях в скафандрах. Випадковим чином скафандр хтось із гулей може не надіти, тоді його можна вкрасти.
  • Після надання всіх запасних частин, коли в кімнаті з ракетами з'являться гулі в скафандрах, взяти холодну зброю (арматуру, наприклад), перейти в режим V. A. T. S. і атакувати їх. Атака зброєю ближнього бою в режимі V. A. T. S. перемістить гравця до мети.
  • Шолом скафандра може використовуватися одночасно з шоломом поліцейської броні.
  • При надяганні шолома у персонажа пропадають волосся (1.4.0.525 баг був виправлений).
  • Якщо надіти скафандр перший раз, то рукавичка Піп-бою (не сам Піп-Бой) зникне назавжди (виправлено в патчі 1.4.0.525).

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати