FANDOM

Gametitle-FO2

« Силовий кастет «Великий таран» виробництва компанії Б'ю. Багато хто вважає його кращим зброєю для рукопашного бою. Конкретно цей кастет оснащений поліпшеним сервогенератором, збільшує силу удару. Харчування забезпечується малими батарейками. Хв. сила: 1. »

— Опис в грі

Силовий суперкастет (англ. Mega power fist) — зброя Fallout 2.

Опис Редагувати

Найефективніша зброя рукопашного бою у грі завдяки безвідмовності і простоті використання. Невисока вимогливість суперкастета до очками дії сприяє тому, що при належній вправності і підготовці можливо робити сім-вісім неточних або п'ять-шість прицільних ударів за один хід, що дозволяє знищувати за хід будь-якого супротивника в грі (в тому числі і Френка Хоррігана). Мабуть, єдиним недоліком даного кастета (як і будь-якого рукопашного зброї) є його низька дальність. У грі з'являється досить пізно, в готовому вигляді його можна зустріти тільки на підступах до Сан-Франциско.

Отримання Редагувати

Отримати суперкастет можна і до приходу в Сан-Франциско:

Місцезнаходження Редагувати

  • Можна купити в «Червоних рушницях» в Китайському кварталі Сан-Франциско.
  • Можна придбати у Кела нафтовому танкері Сан-Франциско.
  • Якщо рівень персонажа наближається до 30, то біля Сан-Франциско можливі зустрічі з найманцями, збройними такими кастетами.
  • випадковій зустрічі на гористій місцевості є шанс того, що Обраний опиниться в локації з печерою в горі. Після успішної перевірки «Удача» у печері можна виявити близько 15 грабіжників з непоганим озброєнням, а при обшуку ящиків є ймовірність знайти суперкастет.

Поява Редагувати

Силовий суперкастет з'являється тільки у Fallout 2.