FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Модель T-51b з'являється і в інших іграх.

Силова броня T-51b (англ. T-51b power armor) Силовий шолом T-51b (англ. T-51b power helmet) — унікальна Столичного пустища версія комплекту силовий броні, так як 2277 ріку Столичне Братство Сталі користується більш старої і доступною силовий бронею T-45d.

Опис Редагувати

Броня Редагувати

Виглядає значно більш міцною, ніж інші види силовий броні. Цілісні титанові і композитні пластини закривають усі частини тіла бійця, а акумулятор, заправлений ядерним паливом, здатний працювати до 100 років. Срібне напилення на броні захищає від радіації та енергетичної зброї. Пластини, закривають гомілки, передпліччя, плечі і грудну клітку пофарбовані в зелений колір, а інші пластини— сірі (ймовірно, військова розфарбування зразок камуфляжу.Також можна припустити, що швидше за все броня була зеленого кольору, але стерлася протягом настільки довгого часу).

Шолом Редагувати

Має сіре забарвлення і забезпечений ліхтарем, респіратором з двома трубками та іншими аксесуарами, які не використовуються в ігровому процесі.

За параметрами (СУ, HP, вага і ціна) цю броню й шолом повністю копіює нова силова броня — броня Анклаву «Геєна».

Місцезнаходження Редагувати

Нижній рівень форту Костянтин — необхідні ключі, які можна дістати в ході квесту «Контрольний постріл».

Галерея Редагувати