FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV HHGametitle-FNV LR
Icon disambig
Силова броня T-51b з'являється і в інших іграх.

Силова броня T-51b — броня у Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Як і модель T-45d, ця броня була розроблена і виготовлена для армії Сполучених Штатів провідним постачальником систем безпеки компанією «Вест-Тек». У 2076 ріку, силова броня моделі T-51b була прийнята на озброєння армією США замість застарілої до того часу моделі T-45d. Як і її попередниця, T-51b показала чудові результати в боях з піхотою і важкою технікою китайців. Здатність солдата, екіпірованого силовий бронею, нести на собі обладнання та озброєння у кількостях, для транспортування яких в інших обставинах було б відділення солдатів, не раз відігравали ключову роль у ході локальних конфліктів на Алясці. Захищені цієї бронею солдати могли з легкістю знищувати цілі міста, зайняті китайськими військами, не наражаючи при цьому на небезпеку себе.

Зрозуміло, ця броня пережила Велику війну, і дотепер використовується деякими угрупованнями післявоєнного світу — такими, як Братство Сталі. В той час, як Братство Сталі в Мохаве і на захід від Невади, використовує оновлену модель T-51b, в більш віддалених регіонах, наприклад, в Столичного пустища, тамтешнім Братством і Ізгоями використовується застаріла модель T-45d.

Ця модель силовий броні значно перевершує в мобільності попередню моделі T-45d — оновлені моделі сервоприводів і гідравлічні системи «HiFlo» відгукуються на будь-який рух носія і практично не обмежують його рухів. Джерелом живлення для T-51b служить закріплений на спині микроядерный реактор TX-28, генерує близько 60 кіловат вихідної потужності. Зовнішній каркас цієї броні виконаний з легкого і міцного полиламинатного композиту, і здатний поглинути до 2,5 кілоджоулів кінетичної енергії. На зовнішні пластини броні нанесено абляціонний срібне покриття товщиною в 10 мікрон, що дозволяє відображати лазерне і плазмове випромінювання без шкоди для електричних і механічних підсистем броні. Модель T-51b обладнана системою рециркуляції, що дозволяє збирати, фільтрувати і очищати відходи життєдіяльності свого носія, забезпечуючи його певним запасом питної води. Шолом обладнаний прожектором, цілевказівником, протигазної системою і переговорним пристроєм. Окуляри шолома виконані з куленепробивного скла, здатного захистити власника від будь-яких видів вогнепальної зброї. Як правило, реактор броні містить досить активної речовини, щоб забезпечити повноцінне функціонування всіх систем екзоскелету протягом 100 років.

Характеристики Редагувати

Ця броня забезпечує своєму носієві кращий захист, ніж її попередниця, міцніше, і має меншу вагу — все це за рахунок заміни сталевого каркаса на полімерний, а срібне напилення робить броню менш вразливою до атак з енергетичної зброї. Незважаючи на те, що T-51b дає своєму власникові менший приріст сили, ніж T-45d, вона не сковує його рухів. Броня також дозволяє ефективніше протистояти радіаційного випромінювання; шолом, герметично закриває броню, збільшує опір радіації ще більше. Крім того, через слави Братства, або з-за характерного дизайну шолома, Кур'єр у такому шоломі отримує бонус до чарівності.

Місцезнаходження Редагувати

Різновиди Редагувати

Примітки Редагувати

  • Про те, що окуляри шолома пуленепробиваемы, згадує сам Кур'єр в розмові з Ріккі Honest HeartsGametitle-FNV HH.
  • Силова броня T-51b є нефракционной бронею (члени БС не будуть приймати вас за свого).
  • Супутники Кур'єра також можуть носити цю броню.
  • Ця броня має найвищий запас міцності серед всіх (без урахування додатків і DLC) видів броні в грі.
  • Шолом саме цієї броні прикрашає стартове меню гри Fallout.

Баги Редагувати

  • Як і у випадку з T-45d, наплічники цієї броні сидячого персонажа можуть бути дивно вивернуті.