FANDOM

Gametitle-FNV

Силова броня T-51b Братства (англ. Brotherhood T-51b power armor) — броня у Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Силова броня T-51b (Fallout: New Vegas)

Зовні від звичайної силовий броні T-51b ця відрізняється лише наявністю емблеми Братства на лівому наплічнику і не зеленуватим, а сірим кольором.

Характеристики Редагувати

Ця броня дає своєму носієві статус члена Братства Сталі. Проте за характеристиками вона нічим не відрізняється від звичайної T-51b: забезпечує своєму носієві кращий захист, ніж її попередниця, міцніше, і має меншу вагу — все це за рахунок заміни сталевого каркаса полімерним; срібне напилення робить броню менш вразливою до атак з енергетичної зброї. Незважаючи на те, що T-51b дає своєму власникові менший приріст сили, ніж T-45d, вона не сковує його рухів. Броня також дозволяє ефективніше протистояти радіаційного випромінювання.

Місцезнаходження Редагувати

  • При першому відвідуванні Хідден-Велі можна зустріти чотирьох бійців Братства Сталі на поверхні, що прямують у бік Гори Блек. (надалі вони ж двічі зустрінуться в ході квесту «Суцільні турботи»)
  • Хідден-Велі — на паладинах Братства в бункері.
    • У нічний час деякі з них можуть лягати спати, попутно знімаючи броню — вона буде перебувати в інвентарі (Можна спробувати вкрасти при належному рівні навички скритність, або через кнопку Взяти все — тягне за собою втрату карми та отримання поганої слави у Братства).
    • Якщо в ході квесту «В невіданні» допомогти змістити старійшину Макнамара, паладин Хардін займе його місце і переодягнеться в рясу, а броню буде зберігати в інвентарі, звідки її можна аналогічно вкрасти.
  • В рамках квесту «В невіданні»[1] можна зняти п'ять примірників броні в поганому стані з трупів паладинів Братства Сталі в наступних місцях:
    • На дні радіоактивного кратера, між Хідден-Велі і Горою Блек — лежать два тіла загиблих паладинів (Іноді на дні кратера лежить тільки одне тіло паладіна у броні і кілька скелетів). У кратері бродять 5 чи 6 штук Кентаврів під проводом одного великого, по імені Моу.
    • Штаб-квартира РЕПКОНН — два мертвих паладина під завалами на третьому поверсі.
    • Руїни біля Авіабази Нелліса, воронка в центрі руїн з синім автомобілем — в ній тіло паладина в цій броні.
  • В кінці квесту «Суцільні турботи» можна обзавестися чотирма примірниками броні і одним або двома[2] шоломами T-51b.

Поява Редагувати

Силова броня T-51b Братства з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

БагиРедагувати

  • З-за помилки в рівневих списках, члени Братства, екіпіровані цієї бронею, зустрічаються частіше, ніж їх побратими в броні T-45d.
  • Після проголошення миру між НКР і Братством Стали, звичайні солдати НКР не чіпатимуть Кур'єра у цій броні, а ось рейнджери будуть атакувати, як тільки помітять.
  • Солдати НКР не будуть атакувати супутників Кур'єра, якщо ті надінуть цю броню.

Примітки Редагувати

  1. незалежно від того, узятий квест чи ні.
  2. Випадають випадково.