FANDOM

Gametitle-VB
Icon disambig
Силова броня з'являється і в інших іграх.
Icon disambig
Силова броня T-51b з'являється і в інших іграх.
Icon En-Uk
Увага! У предмета цієї статті відсутня офіційна локалізація.

Шаблон:Броня

« Комплект силовий броні виготовленої за зразком довоєнного прототипу T-51b. Силова броня має вбудований ядерний генератор виробляє велику кількість енергії, необхідної для функціонування її силових приводів і інших механічних компонентів. »

— Опис в грі

Силова броня (англ. Power armor) — силова броня Van Buren, що з'являється в технічної демоверсії.

Опис Редагувати

Силова броня, яка перебувала на озброєнні армії США безпосередньо перед Великою війною. Використовувалася солдатами Среднезападного Співдружності.

Місцезнаходження Редагувати

Даним зразком екіпірований капрал Армстронг.

Примітки Редагувати

  • Отримати комплект можливо тільки у випадку вбивства Армстронга. Броня буде знаходитися в його інвентарі.
  • Даних про характеристики броні немає.

Поява Редагувати

Дана Силова броня повинна була з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

За словами Джоша Сойєра[1] «No Mutants Allowed»[2], незважаючи на те, що дизайн цієї броні був створений для зразка T-51b, розробники хотіли створити альтернативну текстуру для броні капрала Армстронга, зразка T-45d, що працює на малих енергетичних батареях. Персонаж у цій броні повинен був з'явитися тільки в навчальній частині гри.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Though design that was intended for the «real» F3 power armor (T-51b), we wanted to have an alternate texture for the armor Armstrong describes, T-45d, which ran off small energy cells. It would only have appeared in the tutorial as a «back in the day» detail.
  2. Посилання на «No Mutants Allowed».