FANDOM

Gametitle-FO3 TP
Icon disambig
Модель T-45d з'являється і в інших іграх.

« — Звідки у тебе ця силова броня?
— Ця? Залишилася з тих часів, коли я служив у Братстві Сталі, пару десятків років тому. Цій броні багато чого довелося пережити, так що Братство тепер її не впізнає. Якщо вдуматися, те ж саме я можу сказати і про себе.
»

— Ашур

Силова броня Ашура (англ. Ashur's power armor) — унікальна силова броня T-45d, що належить Ішмаелю Ашуру, ватажку рейдерів Пітта.

Опис Редагувати

Силова броня Ашура відрізняється від звичайної Силовий броні T-45d тим, що на ній є декілька шкіряних ремінців на правій нозі і на поясі, лівий рукав взято від броні рейдерів-бунтарів, на лівому плечі прироблений череп брамина, а в районі паху — лицьова частина людського черепа (маленька, так що це або череп дитини або особлива пряжка для ременя). Крім цього, на броні є кілька малюнків жовтого кольору, а залізні пластини покриті брудом або іржею. За основними показниками (ОШ, HP, вага, ціна) броня не відрізняється від звичайної, але має зовсім інші, особливі ефекти.

Отримання Редагувати

Щоб отримати цю броню потрібно вбити Ашура або провести реверсивну крадіжку з ним, використовуючи броню з підвищеними параметрами. Отримати броню можна під час або після виконання завдання «Вільна праця».

Примітки Редагувати

Силова броня Ашура виглядає абсолютно так само, як Прикрашена силова броня, але параметри та ефекти у них відрізняються.

Поява Редагувати

Силова броня Ашура з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.