FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

« Нікому не перемогти Силача. »

— Силач

Силач (англ. Strong) — персонаж Fallout 4, супермутант, можливий напарник Вцілілий.

Опис Редагувати

Типовий супермутант — поважає сильного лідера (якщо підняти відносини з ним на належний рівень), любить вбивати, вважає людей слабкими. Але водночас йому подобається, коли Вцілілий допомагає іншим.

Історія Редагувати

Наставник Силача Рекс Гудман зачитував йому «Макбета» Шекспіра. Частина про «Бальзам прекраснодушия» Силач занадто буквально зрозумів: він вважає, що «бальзам» — це те, що робить людей сильними, навіть сильніше супермутантів, а якщо він знайде і вип'є його, то стане сильніше будь-якого представника людської раси. Після виконання квесту у Трініті-тауер готовий приєднатися до протагоніст в надії, що зможе знайти «бальзам прекраснодушия» під час спільних мандрів.

Розташування Редагувати

Зустріти даного персонажа можна за порятунок Рекса на вершині Трініті-тауер під час проходження квесту «Вихід на уклін».

Інвентар Редагувати

Уподобання Редагувати

  • Силач любить:
    • Коли протагоніст допомагає іншим;
    • Вбиває супротивників;
    • Поїдає трупи;
    • Сарказм в діалогах;
    • Коли протагоніст проявляє агресію і завзятість в діалогах;
  • Не любить:
    • Злом і крадіжки;
    • Коли протагоніст одягає силову броню;
    • Коли в силовий броні закінчується заряд.
    • Коли протагоніст використовує верстаки.
    • Коли протагоніст зламує термінали і замки.
  • Силачеві не сподобається:
  • Після виконання квесту «Сезон полювання», вбивства всіх ватажків і звільнення торговців, протагоніст може відразу досягти максимального рівня відносин з даним персонажем.

Здатність напарника Редагувати

  • Повна відсутність режиму скритності. Ідеально підходить для відкритої боротьби з ворогом (наприклад, гулями).
  • При максимальній прокачування репутації дає протагоніст здатність «Берсерк».

Примітки Редагувати

  • Дуже не любить гулей у всіх сенсах, говорить, що вони «несмачні» і «надокучливі». До збору різного мотлоху ставиться негативно, але на репутацію це не впливає. Однак до мародерству ставиться позитивно, вказуючи, що трупах речі не потрібні.
  • Має свій особистий молот, який замінює більш важкою зброєю ближнього бою. Використовує карабіни і тяжкий зброя (пускові установки, кулемети), не використовує пістолети. Іноді підбирає кинуту зброю. Може носити броню для супермутантів.
  • Іноді Силач проявляє інтерес до хімлабораторії, робочим терміналів або місця приготування їжі.
  • Кожен день при розмові Силач буде давати протагоністу м'ясо різних тварин.
  • Якщо протагоніст наступить на міну, Силач обізве його тупим.
  • Іноді поїдає трупи: якщо Силач проходить повз трупа, останній просто зникає.

Поява Редагувати

Силач з'являється тільки у Fallout 4.