FANDOM

Gametitle-FO3 OA

« ... Каже Захисник Морріл ... Всім ізгоям, які ловлять цю частоту, прибути в сектор 7-Б, Бейліз Кроссроудз. Увага, увага, спецгрупі терміново потрібна підтримка. Всьому особовому складу, який ловить цю частоту, негайно прибути на місце. »

— Повідомлення на аварійній частоті

Сигнал лиха ізгоїв (англ. Outcast Distress Signal) - радіосигнал Operation: Anchorage , доповнення до Fallout 3 .

Опис Редагувати

При встановленому додатку Operation: Anchorage , після виходу Одинокого Подорожнього з Притулку 101 (завершення квесту «Втеча!») На екрані з'являється повідомлення про виявлення на Столичної пустки нового радіосигналу. Поява цього повідомлення автоматично починає квест «Допомога ізгоїв». Налаштувавшись на радіосигнал за допомогою свого Піп-бою, Подорожній почує запис Захисник Морріла, який повідомляє про те, що спецгрупі терміново потрібна підтримка, і просить інших Ізгоїв Братства негайно прибути в сектор 7-B Бейліз Кроссроудз. Повідомлення, про що говорилось Захисником Моррілом, повторюється.

Нотатки Редагувати

Поява Редагувати

Сигнал лиха ізгоїв з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage.

Шаблон:Navbox Ізгої Братства