FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших сержантах.
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити недостающимим відомостями зFallout 3 та Broken Steel

Сержант РЛ-3 (англ. Sergeant RL-3) — персонаж Fallout 3; робот системи «Містер Сміливець», можливий напарник Самотнього Подорожнього.

Опис Редагувати

Відновлений з допомогою мотлоху мандрівним торговцем по імені Бляхар Джо, Сержант РЛ-3 являє собою робота моделі «Містер Сміливець» РобКо Индастріз, створений для військових цілей перед Великою війною і запрограмований на бурхливий патріотизм і ненависть до комуністів. Використовуючи в якості основної системи озброєння плазму і вогонь, Сержант завжди готовий до бою з девізом «Біль просто слабкість, покидає тіло! Ура!». Відрізняється від більшості інших роботів свого типу наявністю експериментальної псевдоличности, що ускладнює його спілкування з Бляхарем Джо[1].

Володіючи нейтральною кармою, Самотній Подорожній може купити його за 1000 кришок (або 500, якщо зуміє сторгуватися, потрібно навичка «Бартер» не менше 70) з Бляхарем Джо, який бродить разом з іншими своїми роботами біля комплексу «Несміло». Якщо статус карми Подорожнього відрізняється від нейтрального, торговець відмовиться від продажу, пояснюючи це тим, що Подорожній не подобається роботу. Подорожуючи з Подорожнім, РЛ-3 не покидає його при зміні карми в позитивну або негативну сторону, але будучи звільненим з числа супутників, відправляється в громаду Кентербері, де знову приєднається до нього тільки після того, як карма останнього знову стане нейтральною.

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Сержант РЛ-3
0009426e
РівеньIcon level
9
Очки досвідуIcon XP
90
СприйняттяIcon eye
6
Очки здоров'яIcon heart
350
Опірність уронуIcon silver shield
?
АгресіяIcon fist
Агресивно Нападає на ворогів в полі зору.Icon requiredIcon optionalIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Союзно: Допомагає союзникам.Icon requiredIcon optional
атакаIcon attack
Плазмова рушниця (40 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Вогнемет (6 damageIcon damage)

У доповненні Broken Steel очок здоров'я і рівень РЛ-3 перестають бути фіксованими, збільшуючись пропорційно рівню Подорожнього.

Квести Редагувати

Забери його! • Не бажаючи жертвувати своїм життям чи життям Сари Лайонс, Подорожній може наказати РЛ-3 увійти в камеру управління та включити очищувач. Якщо встановлено додаток Broken Steel, робот погодиться і зробить це, користуючись своєю несприйнятливістю до радіації.

Примітки Редагувати

Як і всі роботи подібного типу, РЛ-3 проходить «легким кроком» по мінних полях (крім кришко-хв, ведмежих капканів, а також розтяжок і натискних пластин, які активують зв'язки гранат та інші пастки), але не здатний до скрытному переміщенню.

Поява Редагувати

Сержант РЛ-3 з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Назва моделі RL-3, де цифру 3 можна читати як букву E — це відсилання до актора Рональду Чи Эрмею (R-L-E), відомим по ролі сержанта Хартмана у фільмі «Суцільнометалева оболонка».

Баги Редагувати

Іноді жителі Мегатонни, Підземелля, а також паладини Братства Сталі, що проводили «зачистку» в Арлингтонской бібліотеці, можуть без видимих причин атакувати РЛ-3.

Також РЛ-3 може без видимих причин повернутися в громаду Кентербері.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати