FANDOM

Gametitle-FNV

Не слід плутати з Маккріді.

Сержант Маккріді (англ. Sergeant McCredie) — персонаж Fallout: New Vegas, командир і інструктор бійців НКР у таборі Гольф.

Опис Редагувати

Сержант Маккріді — простий і злегка грубуватий чоловік, хоробрий солдат, суворий інструктор. Каже, що задоволений своїм становищем і званням сержанта, так як хоче битися і тренувати бійців, а не сидіти в штабі. Вважає, що здатний зробити гарного бійця з кого завгодно: «Навіть через мій труп. Або через їхні трупи».

Біографія Редагувати

Маккріді народився у НКР і у віці 16 років вступив до армії. Він був у числі перших солдат республіки, які прийшли освоювати Мохаве і зайняти дамбу Гувера. Підрозділ Маккріді зайняв довоєнний курорт на березі озера Лас-Вегас, де був заснований табір Гольф. Маккріді брав участь у багатьох битвах проти легіонерів і рейдерів.

У 2281 році Маккріді носить звання сержанта і служить інструктором в таборі Гольф.

Сержант Маккріді у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти сержанта Маккріді в нижній частині табору Гольф, зазвичай він знаходиться у штабному наметі. Він охоче розповідає про свою службу і про своїх безнадійних підопічних, відомих своєю лінню, недисциплінованістю і повною відсутністю бойового духу, яких називають не інакше як «Шваль». Кур'єр може запропонувати Маккріді поліпшити показники «Швалі».

Виконуючи завдання капітана Жиль, Кур'єр може попросити Маккріді відправити підкріплення у Бітер-Спрінгс. Сержант погодиться, якщо звіти про боєздатність «Швалі» покращились або Кур'єр володіє високою репутацією у НКР.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Сержант Маккріді з'являється тільки у Fallout: New Vegas.