FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших сержантів.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Макгі.

Сержант Макгі (англ. Sergeant McGee) — персонаж Fallout: New Vegas, сержант армії НКР, один з кандидатів на посаду шерифа Прімма.

Біографія Редагувати

Макгі родом з Хаба і служить в загоні лейтенанта Хейеса. Це його друге відрядження у Мохаве. У 2281 році після бунту у виправній установі НКР, піднятого Семюелем Куком, рота Хейеса отримала наказ захопити в'язницю.

Сержант Макгі у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти сержанта Макгі в таборі НКР у Пріммі. Якщо Кур'єр переконає майора Найта послати підкріплення лейтенанту Хейесу, Макгі стане новим шерифом Прімма і виступить із зверненням на «Радіо Нью-Вегас». У такому разі місто, після другої битви за дамбу Гувера, буде анексоване НКР. В іншому випадку, після завершення квесту «Шлях виправлення» на користь НКР, Макгі, разом з лейтенантом Хейесом, відправиться в табір Форлорн-Хоуп.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • У разі загибелі Макгі видається повідомлення «Сержант Макгі загинув!». Це досить рідкісне повідомлення, що отримується при загибелі супутників Кур'єра і ще дуже небагатьох персонажів.
  • Ставши шерифом Прімма сержант займе будинок попереднього шерифа, в якому все ще будуть знаходитись тіла Макбейна і його дружини.

Цитати Редагувати

  • «Не хочеш поділитися ще чим-небудь очевидним? Не боксуйте з кігтями смерті? Не цілуйтеся з касадорами
  • «Жителі Прімма, НКР повідомляє вам, що тепер ви перебуваєте під її юрисдикцією. І з цього моменту жити ви будете за нашими правилами».

Поява Редагувати

Сержант Макгі з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Прімм Шаблон:Navbox Табір Форлорн-Хоуп