FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших сержантів.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Деніел.

Сержант Деніел Контрерас (англ. Sgt. Daniel Contreras) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Торговець, інтендант табору Маккарран.

Біографія Редагувати

Походження Деніела не уточнюється. У 2281 році він служить у армії НКР і займає посаду інтенданта табору Маккарран. Користуючись службовим становищем, Деніел збуває частину зброї і боєприпасів «на сторону», а також веде власний бізнес з перепродажу медичних препаратів, які є компонентами для виробництва наркотиків, зацікавленим особам. Контрерас працює зі «Зброярами» та «Червоним караваном», однак представники цих компаній, Айзек і Блейк, не в курсі тіньової діяльності їх клієнта. Майнова діяльність Контрераса давно привертає увагу військової поліції НКР, зокрема лейтенанта Керрі Бойд, якої, втім, після декількох обшуків так і не вдалося знайти формальних доказів проти сержанта. З іншого боку, протидіючи наркоторгівлі в регіоні, вона впроваджує рейнджера Келлера в злочинну мережу, з якою пов'язаний Контрерас, обчисливши і заарештувавши одного з його спільників — Прайса.

Образ Деніела Редагувати

« — Я просто продаю деякі препарати на бік, ніякої хімії. Та й наркотики, загалом, не така вже й біда. Алкоголь нітрохи не краще, але дозволений в НКР. Я просто роблю свій бізнес. »

— Сержант Деніел Контрерас.

Деніел — боягузливий, слизький, жадібний тип, що має, однак, незвичайний талант до тіньової діяльності. Він примудряється залишатися безкарним, незважаючи на те, що всі знають, що він краде зброю. Своєю здатністю «добути практично що завгодно» Контрерас зумів заслужити добре ставлення, наприклад, з боку Анджели Вільямс.

Деніел Контрерас у Fallout: New Vegas Редагувати

« — Ти що, хочеш сказати, що я тут для особливих клієнтів товар під столом ховаю? Так ми далеко зайдемо. »

— Сержант Деніел Контрерас.

Сержант Контрерас є єдиним торговцем Мохаве, що пропонуює у величезних кількостях патрони, в тому числі .308 і 12,7 калібрів.

Кур'єр може зустріти Деніела на складі в таборі Маккарран і поторгувати з ним.[1] Він продає зброю, модифікації, боєприпаси, медикаменти[2] та деякі інші речі.

Icon disambig
Основна стаття: Угода з Контрерасом
Контрерас натякне Кур'єру, який досяг 12-го рівня, про можливість одержання доступу до «особливого товару», якщо той трохи попрацює у нього посильним.

Контрерас опиниться у в'язниці табору Маккарран, якщо Кур'єр в ході квесту донесе на нього лейтенанту Бойд або рейнджеру Келлеру.

Примітки Редагувати

  • Якщо Кур'єр погіршить репутацію з НКР, то націнка на товари в Контрераса зросте на 50 %.
  • Контрерас є одним з тих торговців, всі товари, продані яким, залишаються у них в інвентарі і не зникають, а самі торговці можуть ними скористатися. Так Контрерас одягає будь продану йому броню, якщо вона краще поточної, включаючи броню Легіону. Якщо Кур'єр вб'є Контрераса (а на його складі це можна зробити без свідків), то зможе повернути собі все спорядження, коли-небудь проданє сержантові.
  • Можна умудритись без використання консолі вступити в діалог з Контерасом у в'язниці. Він буде позбавлений доступу до свого товару, але зможе торгувати тим, що залишилося в інвентарі після торгівлі з Кур'єром.

Баги Редагувати

Якщо придбати у Контрераса броню або зброю, в інвентарі Кур'єра вони можуть виявитися вже повністю відремонтованими (версія гри 1.4.0.525).

Поява Редагувати

Сержант Деніел Контрерас з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Примітно те, що він може продати кришку від «Сансет саспарілли» із зіркою за одну звичайну кришку.
  2. Контрерас — єдина людина на пустищі Мохаве, який продає ультра-гвинт. Звідки він його отримує, невідомо.