FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших сержантів.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.

« Дорога в пекло, хлопці, вимощена кістками рядових, які повалилися на узбіччя. »

— Сержант-інструктор

Сержант-інструктор (англ. Drill sergeant) — персонаж, вирізаний з Fallout: New Vegas, інструктор армії НКР у таборі Маккарран.

Опис Редагувати

« Думаєте, важко? Це я вам ще на шию не сів! »

Сержант-інструктор служить в таборі Маккарран, і відповідає за фізичну підготовку новобранців. Кур'єр міг зустріти цього сержанта на льотному полі, і спостерігати як він підганяє криками двох рекрутів, бігають по смузі перешкод.

При спробах з ним заговорити, сержант обриває розмову, відбуваючись стандартними для військовослужбовців НКР репліками, або пропонує очистити територію або приєднатися до рекрутів. Втім, він може схвалити дії Кур'єра по виконанню неотмечаемого квесту «Мізерний пайок з кукурудзи з квасолею», позитивно оцінивши поліпшення якості харчування в їдальні.

Примітки Редагувати

Сержант з'являвся в ранніх версіях гри, але був вирізаний в одному з наступних патчів.

Поява Редагувати

Сержант-інструктор був вирізаний з Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Є можливою відсиланням до сержантам-інструкторам армії США, що займаються муштрою новобранців.

Галерея Редагувати