FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Кук.

Семюел Кук (англ. Samuel Cooke) — персонаж Fallout: New Vegas, колишній ув'язнений, який влаштував бунт у виправній установі НКР.

Біографія Редагувати

« Чортів Кук заманив нас у пастку. Після втечі з в'язниці НКР він тягав нас по Пустках, поки ми не опинилися в цій дірі. »

Філіп Лем про Семюеля Кука

Семюел був злочинцем і грабував каравани на 15-й автостраді. НКР-вівці виявили місця, де він влаштовував засідки і зловили його. Семюел був засуджений до каторжних робіт у виправній установі, в'язні якої прокладали шлях для залізниці за допомогою динаміту.

Завоювавши популярність серед молодих ув'язнених, Семюел став готуватися до втечі. При цьому він і його співучасники старанно працювали і бездоганно дотримувалися дисципліну, щоб у начальника в'язниці не було формальних причин посилювати спостереження за ними.

У 2281 році Семюел здійснив свій план втечі. Його підручні влаштували бунт, використавши приховану вибухівку і саморобну зброю. Всі охоронці були перебиті або втекли. Сам Кук повів своїх людей на північ у Сховище 19, де були запаси сірки, туди, де через небезпечних тварин і Чортів НКР не могла дістатися до них. Семюел сподівався використовувати сірку для збільшення потужності вибухівки, але не зміг дістався до її покладів через вогняних геконів і нічних мисливців у печерах під Сховищем. Він став втрачати вплив у своїй банді, і Філіп Лем став умовляти інших здатися Республіці.

Образ Семюела Редагувати

« Їх «Республіка» — курям на сміх. Просто купка тиранів під керівництвом цього деспота — цього ідіота Кімбола. »

— Семюел Кук про НКР

Семюел — переконаний противник Нової Каліфорнійської Республіки. Він досить спокійний і врівноважений чоловік.

Семюел у Fallout: New Vegas Редагувати

« Мені потрібно стежити за цим засранцем Лемом. Варто мені відвернутися, як він поповзе плакатися до НКР. »

— Семюел Кук

Семюела згадують у діалогах Підривники, а також він згадується у записках, які лежать в їх таборах, і в нотатках в комп'ютерному терміналі начальника в'язниці Натана.

Сам Сеюмюел знаходиться в одному з двох кабінетів Доглядача Сховища 19. Він може розповісти Кур'єру про втечу, конфлікт з Філіпом Лемом, Чортів у Сховищі 3, пазурах смерті у Кар'єрі, табір Маккарран, і супермутантах-тінях гори Блек.

Кур'єр може запропонувати Семюелу допомоги. Той пообіцяє нагороду за вбивство вогняних геконів у сірчаних печерах[1], а коли Кур'єр зробить це, доручить йому сходити до Папи Хана і запитати, чи прийме він втікачів злочинців у плем'я Великих Ханів. Папа Хан погодиться з умовою, що бандити пройдуть обряд ініціації.

Powder Gangers end slide 04

Одна з кінцівок

Семюел Кук зникає, якщо Кур'єр знищить сірчані поклади для Філіпа Лема. Що саме відбувається з ним — не уточнюється. По всій видимості, він загине, якщо Кур'єр підірве сірчані поклади разом з Дев'ятнадцятим.

Семюел розповідає про долю своєї банди в одній з кінцівок гри.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Семюел Кук з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Ім'я персонажа, можливо, є відсиланням до популярного соул-вокалісту 60-х років минулого століття Сэмуэлю Куку.

Примітки Редагувати

  1. При цьому він дає Кур'єру один з двох електронних перепусток.