FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Семмі або прізвищем Уізерс.

Семмі Уізерс (англ. Sammy Weathers) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Полонянка легіонерів у Коттонвуд-Коув.

Біографія Редагувати

Кенні — донька місіс Уізерс і Френка Уізерса, колишніх фермерів Каліфорнії. У 2270-х з невідомої причини її батько втратив роботу і захопився алкоголем, що негативно відбилося на характері батька і ситуації в сім'ї. Френк став емоційно неврівноважений і скаженів по дурницях, доставляючи цим неприємності своїй дружині та дітям.

У 2281 році Уізерси, прямуючи в Нью-Вегас, досягли Мохавскої пустки, але неподалік від Серчлайт їх захопили легіонери. Батько кинув свою сім'ю і втік, а Семмі з матір'ю і братом потрапили в полон, були доставлені у Коттонвуд-Коув та поміщені у загін, чекаючи своєї долі.

Образ Семмі Редагувати

У грі Семмі постає як зневірена і налякана полонянка. На думку наглядача, Семі — «трофей», його єдина цінна знахідка, досить молода і приваблива.

Інвентар Редагувати

*Видаляється у разі розмінування або смерті

Семмі у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Самотність
Кур'єр може знайти сім'ю Уізерс в загоні для рабів у Коттонвуд-Коув. Якщо він прийшов до них не з прохання глави сімейства, Френка, то під час діалогу розпочнеться відповідний квест. Кур'єр може викупити бранців у торговця-наглядача, або організувати їх втечу, розкривши клітку і звільнивши їх від нашийників. Втеча Уізерсів викличе агресію легіонерів до нього і до полонених, якщо вони не були попередньо викуплені у наглядача.

Навпаки, Кур'єр може покінчити зі стражданнями Семмі Уізерс, підірвавши її персональний нашийник, або зламати ворота у загін і умовити місіс Уізерс бігти, що призведе до підриву нашийників вже у всіх членів сім'ї. Якщо Кур'єр вже підірвав нашийник її брата чи матері, то Семмі відмовиться від «розмінування», запитуючи Кур'єра про причини вбивства її рідних.

Після звільнення Семмі Уізерс, та члени сім'ї, що вижили попрямують у Фрісайд, де знайдуть Cховище у Послідовників Апокаліпсису у старому мормонському форті.

Icon disambig
Основна стаття: Око за Око
Семмі Уізерс гине у разі скидання радіоактивних відходів з вантажівки з висоти Коттонвуд.

Примітки Редагувати

  • Згідно редактора GECK моделі Семмі Уізерс і Кенні Уізерс створені на базі моделі місіс Уізерс.

Поява Редагувати

Семмі Уізерс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.