FANDOM

Gametitle-FO3

Сейф Дэшвуда — унікальний контейнер Fallout 3.

Опис Редагувати

Сейф, що належить Сміливцю Херберту Дэшвуду, знаходиться в його особистому номер Тенпенні-Тауер. Сейф розташований по праву руку від ліжка Сміливця і містить речі, які залишилися у нього з часів його давніх пригод. Відкрити сейф за допомогою злому замка не вийде.

Квести Редагувати

Втрачений слуга • Доступ в сейф буде отримано, Дешвуд сам може видати ключ від сейфа в разі того, якщо Самотній Подорожній, скаже, що Аргайл мертвий.

Сейф буде містити наступні предмети:

Тенпенні-Тауер • В разі виконання цього квесту доступ до сейфа методом виконання попереднього буде заблокований:

  • у разі вбивства сподвижників Роя Філліпса Дешвуд буде вважати, що Самотній Подорожній є расистом і не стане розповідати про Аргайла.
  • у разі мирного заселення Сміливець буде убитий гулями через кілька днів після вселення в башту, тому виконання пошуків Аргайла і подальше оповешение Дэшвуда буде неможливо.
  • у разі ж атаки вежі дикими гулями сейф не буде наповнений якимось вмістом.

Примітки Редагувати

Ключ, що відкриває сейф, можна отримати тільки з трупа Сміливця Херберта Дэшвуда.

Поява Редагувати

Сейф Дэшвуда з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 Хоч і з отриманням ключа від сейфа доступ до нього буде отримано, сам же контейнер все ще буде належати Дэшвуду[1]. Карма за взяття предметів із сейфа буде знижуватися. Також утруднення на цьому моменті буде в тому, що якщо Самотній Подорожній візьме вміст сейфа на очах Херберта Дэшвуда собі, той Сміливець відкриє по ньому вогонь. Для безпечного взяття речей з сейфа потрібно здійснити взяття предметів в прихованому від Дэшвуда режимі або ж в момент його відсутності в номері[перевірено].
    • pcIcon pc Для більш правильного розв'язання проблеми і раціональної завершення квесту «Втрачений слуга»[2] у консолі на сейфі необхідно прописати команду setowership[перевірено].

Примітки Редагувати

  1. Дверцята сейфа все ще буде світитися червоним кольором.
  2. Все-таки Дешвуд сам висловив схвалення з приводу взяття речей зі свого сейфа.