FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття про Nuka-World

Сезон полювання (англ. Open Season) — квест Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Даний квест можна отримати у Маккензі Бріджман на ринку Ядер-Тауна. Вона запропонує «альтернативний» варіант розвитку сюжету, а саме вбити чотирьох ватажків банд рейдерів — Нішу («Адепти») , Мейсона («Зграя»), а також Меггі і Вільяма Блек («Оператори») тим самим звільнивши торговців які знаходяться на положенні рабів Ядер-Тауні.

Проходження Редагувати

Напад на будь-якого члена банди робить ворожими всіх рейдерів Ядер-Тауна, тому будьте готові до затяжного бою. Квест можна виконати в будь-який момент проходження сюжетної лінії доповнення Nuka-World, навіть після експансії в Співдружність. Здібності, отримані після квесту «Демонстрація сили», а також здатність «Знання здобуті кров'ю», яку можна отримати від Портера Гейджа, збережуться. Також побудовані поселення рейдерів у Співдружності після їх зачистки від рейдерів можна буде знову передати під контроль минитменам. Поселенці будуть взаємодіяти з будівлями рейдерів. Якщо було захоплено поселення в якості точки постачання форпосту рейдерів для того, щоб передати його під контроль тим же минитменам, доведеться знищити як рейдерів, які контролюють підневільних постачальників, так і самих постачальників. Вбивство таких поселенців не несе жодних наслідків і ніяк не позначиться на взаєминах Вижив з іншими фракціями Співдружності. Однак рекомендується зачищати подібні поселення без напарника оскільки багато напарники негативно відреагують на вбивство «як би мирних поселенців». Ідеальний варіант зачистки від поселенців — з режиму скритності або ж вночі за допомогою здатності «Пісочна людина».

Якщо відносини з Престоном Гарві були зіпсовані в зв'язку з проходженням доповнення за рейдерів, то навіть після того, як будуть знищені всі форпости рейдерів, його ставлення до Вижив залишиться негативним.

Примітки Редагувати

Після виконання цього завдання Вижив втратить можливість будувати деякі рейдерські об'єкти (ресурси, магазини, скриня з даниною), навіть з потрібним перком.

Баги Редагувати

Після деякого часу Маккензі все-таки зніме нашийники з торговців, однак спостерігається баг, в ході якого зникнуть не тільки нашийники з усіх торговців, але і їх одяг. Вирішується так: методом крадіжки забираємо у об'єкта весь одяг, яка є, і підсовуємо інший комплект одягу, а потім спимо 2-3 дні. У підсумку той комплект, який був підкладений, торговець не одягає, але у нього з'являється новий комплект лахміття без нашийника, який екіпірується самостійно. Торговцям типу Аарона, Шелбі, Маккензі, Меддокса речі можна просто продати, тоді скрипт спрацює коректно, і вони екіпіруються в лахміття без нашийника. Іншим тільки методом крадіжки. Інший варіант — скористатися консольною командою resurrect, спершу зазначивши мишкою NPC.