FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
Самогон з'являється і в інших іграх.

« Ось, тримай. І не налягай особливо, поки бажання блювати не пропаде. Через пару пляшок вирве, тоді стане легше. »

Кесс

Самогон (англ. Moonshine) — алкогольний напій у Fallout: New Vegas.

Характеристика Редагувати

При вживанні цей алкогольний напій змінює деякі з Основна характеристика основних характеристик гравця строком на 4 хвилини. Чинності і харизму збільшує на 2 одиниці, а інтелект зменшує на 2 одиниці. У режимі «Хардкор», крім того, збільшує спрагу на 25 одиниць. Є 10%-й шанс звикання до алкоголю. Ефекти від одночасного вживання самогону та іншого алкоголю складаються. На відміну від інших напоїв, ефекти від вживання самогону не ростуть при розвитку навички виживання.

Виготовлення Редагувати

Самогон може бути виготовлений самостійно за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Самогон (2)

Якщо Кесс є чинним напарником, то вона може приготувати самогон на прохання Кур'єра, при цьому жодних вимог до обладнання або навичок не пред'являється. Процес передує чесним попередженням: «Якість я не гарантую, тільки результат. І не пий дуже багато, не те осліпнеш.», яке Кур'єр може сміливо проігнорувати — самогон Кесс ідентичний самогону з будь-яких інших джерел.

Місцезнаходження Редагувати

  • Самогон жене Труді з Гудспрингс. 5 пляшок напою можна вкрасти з кімнатки з самогонным апаратом (вхід з східної сторони салуна, «Злом» 25) або придбати у Труді, коли вона в магазині (якщо вона вдома, у продажу самогону немає).
  • На північ від ранчо «Кротокрыс» знаходиться будинок в Мохаве, замкнений на замок (середній рівень), в якому знаходиться одна пляшка самогону, а також подібність самогонного апарату. Яких-небудь дій з ним зробити не можна. Сам будинок заповнений паростками маїса.

Поява Редагувати

Даний вид самогону з'являється тільки у Fallout: New Vegas.