FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Саймон.

Саймон (англ. Simon) — персонаж Fallout: New Vegas, підручний Глорії Ван Графф, охоронець «Срібною лихоманки». До того, як Кур'єр дізнається його ім'я, він вказується в грі «Головоріз Ван Графф».

Біографія Редагувати

Прісхожденіе Саймона не уточнюється. У 2281 році він служить сім'ї Ван Граффов і працює охоронцем магазину энергооружия «Срібна лихоманка», в якому завідує Глорія Ван Графф. Він служить сім'ї вже багато років.

Образ Саймона Редагувати

Саймон — простий і веселий хлопець з хорошим почуттям гумору. Він привітний і ввічливий, так як повинен не тільки охороняти магазин від недобросовісних відвідувачів, але і не відлякувати потенційних клієнтів з грошима. Саймон намагається уникати конфліктів, так як Ван Граффи прагнуть поширювати насильство не у «Срібній лихоманки», а в інших місцях.

Саймон у Fallout: New Vegas Редагувати

SilverRushEnter

Саймон біля входу в «Срібну лихоманку»

Кур'єр може зустріти Саймона біля входу в «Срібну лихоманку». Він буде зазначений як «Головоріз Ван Графф». Якщо Кур'єр спробує увійти в магазин, Саймон скаже, що повинен обшукати його. Якщо Кур'єр погодиться, Саймон забере всі його зброя[1] і поверне його, коли Кур'єр вийде з магазину.

Якщо Кур'єр став працювати на Глорію Ван Графф, його першим завданням стане охорона входу в «Срібну лихоманку» разом з Саймоном. Головоріз видасть своєму новому напарникові лазерну або плазмову гвинтівку і бойову броню, і пояснить, що всіх, хто хоче увійти в магазин треба обшукувати. Він буде попереджати Кур'єра про наближення відвідувачів і коментувати те, як він з ними розбирається. Саймон разом з Кур'єром вбиває людини з бомбою, якщо Кур'єр спробує обшукати його, і допомагає прибрати його труп, а пізніше — каже з Пейсером, прийшли передати привіт Глорії.

Коли зміна закінчиться, Саймон забере гвинтівку і броню у Кур'єра та піде до Глорії за зарплатою. З тих пір він буде пропускати Кур'єра в «Срібну лихоманку» без обшуку.

Саймон попереджає Кур'єра, щоб той не надумав утекти з гвинтівкою і бронею. Він нападає, якщо Кур'єр далеко відходить від «Срібної лихоманки».

У тому випадку, якщо Кур'єр пропустить в магазин людини з бомбою, Саймон залишиться живий, вбіжить всередину і, розлютившись, що втратив роботу, спробує вбити Кур'єра.

Також якщо Кур'єр змістить з посади Старійшини мохавского Братства Сталі Макнамара і вирішить вступити в Братство, Старійшина Хардін доручить йому в якості вступного завдання вбити всіх Ван Граффов, в тому числі Саймона.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Цікаві факти Редагувати

Поява Редагувати

Саймон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Непомітно пронести яку-небудь зброю повз Саймона неможливо. Виняток становлять бінокль і Кодак 9000